ilyen ólomsúlyt használok.
5 és 10 G-nként van a beosztás. Autófutóművesek használják centírozáshoz

ilyen ólomsúlyt használok.
5 és 10 G-nként van a beosztás. Autófutóművesek használják centírozáshoz
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Ezek a katapult ülések. A fekvőn a sárga-fekete drót meggyűrődött, de már javítottam azóta. Nekem is furcsának tűnik a kétszínű üléshozat,de az egyik képen ilyennek láttam, ami a tankerverziórol készült. Egyébként négy darabból kellett összerakni, a drót saját gyártmány.
Ezek a katapult ül...
ezen a képen látszanak a gytra illeszkedések
ezen a képen lá...
az előző kép más megvilágítással, talán másképp is látszódik az egyébként sima felület
az előző kép más...
a makett hasa.
így oldották meg az olaszok(?), hogy viszonylag kevés alkatrészt kelljen kicserélniük a tram és a tanker verzió közt.
egyébként aért is jobb szerintem ez a bontás, mert az illesztések panelvonalhoz esnek.
a makett hasa. így...
azt írták 20G kell a nóziba.
Benne van:)
azt írták 20G kell...
ilyen ólomsúlyt használok.
5 és 10 G-nként van a beosztás. Autófutóművesek használják centírozáshoz
ilyen ólomsúlyt...
ismét a gerinc, más szögből.
egyébként elég sok szabadon választható variációt csinálhatunk a gyári alkatrészekből is, például kétfajta törzsfékalp van, a csukót és a nyitott állapothoz egy-egy
ismét a gerinc, má...
az ülések eltörpülnak a törzs mellett.
Méretes példány lesz!
az ülések eltörp...
csak bepróbáltam a helyükre az alsó "dolgokat".
Háááát...
csak bepróbáltam a...
...és itt is lehet majd tömíteni...
...és itt is lehet...
meg itt is.
nagy hibája  a készletnak a pontatlan illeszkedés, valahogy sosem akarnak passzolni az alkatrészek. Ha alakra stimmelne is a helyére, akkor a panelezés van ecsúszva, tahát megint lehet faragni
meg itt is. nagy hib...