kcvk 008

ismét a gerinc, más szögből.
egyébként elég sok szabadon választható variációt csinálhatunk a gyári alkatrészekből is, például kétfajta törzsfékalp van, a csukót és a nyitott állapothoz egy-egy
kcvk 008
ismét a gerinc, más szögből.
egyébként elég sok szabadon választható variációt csinálhatunk a gyári alkatrészekből is, például kétfajta törzsfékalp van, a csukót és a nyitott állapothoz egy-egy
Előző kép Vissza Tovább Következő kép
kcvk

Ezek a katapult ülések. A fekvőn a sárga-fekete drót meggyűrődött, de már javítottam azóta. Nekem is furcsának tűnik a kétszínű üléshozat,de az egyik képen ilyennek láttam, ami a tankerverziórol készült. Egyébként négy darabból kellett összerakni, a drót saját gyártmány.
kcvk
kcvk 002

ezen a képen látszanak a gytra illeszkedések
kcvk 002
kcvk 003

az előző kép más megvilágítással, talán másképp is látszódik az egyébként sima felület
kcvk 003
kcvk 004

a makett hasa.
így oldották meg az olaszok(?), hogy viszonylag kevés alkatrészt kelljen kicserélniük a tram és a tanker verzió közt.
egyébként aért is jobb szerintem ez a bontás, mert az illesztések panelvonalhoz esnek.
kcvk 004
kcvk 005

azt írták 20G kell a nóziba.
Benne van:)
kcvk 005
kcvk 007

ilyen ólomsúlyt használok.
5 és 10 G-nként van a beosztás. Autófutóművesek használják centírozáshoz
kcvk 007
kcvk 008

ismét a gerinc, más szögből.
egyébként elég sok szabadon választható variációt csinálhatunk a gyári alkatrészekből is, például kétfajta törzsfékalp van, a csukót és a nyitott állapothoz egy-egy
kcvk 008
kcvk 012

az ülések eltörpülnak a törzs mellett.
Méretes példány lesz!
kcvk 012
kcvk 013

csak bepróbáltam a helyükre az alsó "dolgokat".
Háááát...
kcvk 013
kcvk 014

...és itt is lehet majd tömíteni...
kcvk 014
kcvk 015

meg itt is.
nagy hibája  a készletnak a pontatlan illeszkedés, valahogy sosem akarnak passzolni az alkatrészek. Ha alakra stimmelne is a helyére, akkor a panelezés van ecsúszva, tahát megint lehet faragni
kcvk 015