18 A bordákat, leszorító pántokat áthúztam Z63-tól vett tűhegyű filccel.

18 A bordákat, leszorító pántokat áthúztam Z63-tól vett tűhegyű filccel.
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
1 A műszerfalfilm, és a fotómaratott lap. Gyakran kell ilyen barbárságot csinálni,  itt ott levágni a maratásból, különben nem fér a kabinba.  Palma, vízálló faipari ragasztóval kentem be a filmet, és egy nedves vattával rányomtam a maratást. Mikor kicsit megszáradt, a széleket pillanatragasztóval megerősítettem. A faragasztó átlátszóra szárad, lehet nyugodtan mindent összekenni. :)
1 A műszerfalfilm...
11 Éles szikével körbevágtam a filmet. Könnyebb a dolgunk, ha előbb körbevágjuk, és utána ragasztunk, de így jobban bírtam pozícionálni,  és  megfogni is egyszerűbb. Nem muszáj faragasztóval görcsölni, lehet egyből pillanatragasztóval is, de egy esélyünk van, a palma lassan szárad, lehet igazgatni. A pillanatragasztó ne kerüljön a műszerekre, begőzölheti. A műhorizont helyét kékre, utána az egészet fehérre festettem hátulról. Ez a fehér réteg teszi láthatóvá a műszerskálákat. A vágási éleken kijavítottam a fekete festést, szürke olajjal befolyattam a csavarimitációkat, a számlapokat pedig fényes lakkal kentem át.
11 Éles szikével k...
12 Kimaradt a botkormányt védő bőr borítás, ezt lakkal átitatott WC-papír csíkból csináltam, könnyen a helyére lehet igazgatni. Néhány pici rézmaratott kart is pótoltam, a fejpáncél elvékonyítás után került a helyére.
12 Kimaradt a...
13 A kis réz alkatrészek levágása ragasztószalag alátéttel. Elkészültek a gyanta oxigénpalack másolatok is.
13 A kis réz alkatr...
14 A kis gázkarokhoz ezzel adagoltam a ragasztót. Warbirds írta le fél évvel ezelőtt, egy varrótű, aminek a fokát levágtam, és régi ecsetszárra ragasztottam. Ha a kis rés eltömődik a pillanatragacstól, öngyújtóval kiégetem belőle.
14 A kis gá...
15 A fő színek felvitele után a műszerfal is a helyére került, itt megint a vízálló faragasztót használva, hogy pontosan lehessen illeszteni. Az apró kapcsolók szárazecsetelve vannak, művészolajjal.
15 A fő színek...
16 A pici pöttyöket fogpiszkáló hegyével festettem, szintén művészolaj.
16 A pici pöttyö...
17 Az élek grafitceruzával áthúzva. Lehetőleg puha hegyet használjunk, ez itt 4B-s.
17 Az élek...
18 A bordákat, leszorító pántokat áthúztam Z63-tól vett tűhegyű filccel.
18 A bordákat,...
19 Szürke pasztellporral átecseteltem a nagyobb felületeket.
19 Szürke...
110 Közben készül az ülés, teljesen gyári, csukott kabintetőnél ezek az övek is megfelelnek. Mindent átecseteltem fekete és barna tustinta híg keverékével.
110 Közben készül...
111 A bőr védő fekete tussal lett befolyatva, így látszanak a redők.
111 A bőr védő...
112 A kész kabin, selyemfényű lakkal átszórva. ( M.M. Custom enamel gloss/ flat 1:1)
Az oxigénpalackok fényesek, némi fémes kopás lett felfestve az Edding lakkfilc tintájával.
A kindertojásba írok vele, és egy észterhígítóba mártott ecsettel felhordom a makettre.
112 A kész kabin,...
113 A munkából alig látszik valami, de ott van :) Az ülést utoljára célszerű beragasztani, mikor már egymás mellett van a két törzsfél. Így elkerülhető, hogy ferdén, vagy a szimmetriatengelyhez képest eltolva álljon.
113 A munkából...