oldalak

A félszemű csodaszarvas :)

A szegecseket (szó szerint) leborotváltam. Egyrészt rossz helyen vannak, másrészt szerintem túl nagyok, ahhoz viszont túl kicsik hogy az eleve hiányzó és a csiszolás közben eltűnteket pótoljam. Még némi finomítás szükséges...
oldalak
A félszemű csodaszarvas :)

A szegecseket (szó szerint) leborotváltam. Egyrészt rossz helyen vannak, másrészt szerintem túl nagyok, ahhoz viszont túl kicsik hogy az eleve hiányzó és a csiszolás közben eltűnteket pótoljam. Még némi finomítás szükséges...
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
fuelcaps

Probléma #1: A sárvédőt pofonegyszerűen lehetne hosszabítani, ha a tanksapka nem lenne ott. Egy ferde vágással és egy paralelogramma toldással. A sapit meg akartam tartani, kioperálni viszont nem volt kedvem, így maradt a kacifántos vágás. Hogy véletlenül se unatkozzak, a baloldalon is így csináltam, pedig ott nincs sapi :D

Probléma #2: Az Italeri 2x hátrébb rakta a betöltőt mint kéne, ami a kis ívű, viszonylag szögletes kerékkivágást nagy ívüvé tette. Ezt persze nem nehéz orvosolni. A fotón valamiért szarul néz ki, de a valóságban okés az ív.
fuelcaps
oldalak

A félszemű csodaszarvas :)

A szegecseket (szó szerint) leborotváltam. Egyrészt rossz helyen vannak, másrészt szerintem túl nagyok, ahhoz viszont túl kicsik hogy az eleve hiányzó és a csiszolás közben eltűnteket pótoljam. Még némi finomítás szükséges...
oldalak
dryfit

Szárazpróba. Némi Frankenstein beütéssel :)
Csak hogy lássam már nagyjából egyben. Az illeszkedések sajnos kihívásokkal küzdenek... A fülke nem ponyvás lesz, és nem a hátsóajtónál lesz vége ofkorsz.
dryfit
tűzfaltalanság

A következő lépés, az eleje. Az olaszok mintha elfelejtették volna befejezni az utastér homloklemezét, belátni a motortérbe :S Ezúton üdvözlöm őket!
tűzfaltalanság