panel (10)

10 A hiányzó szerelőnyílásfedelet egy szigetelőszalagba vágott sablonon keresztül karcoltam be. Fölötte a fő üzemanyagtartály zárósapkája.
panel (10)
10 A hiányzó szerelőnyílásfedelet egy szigetelőszalagba vágott sablonon keresztül karcoltam be. Fölötte a fő üzemanyagtartály zárósapkája.
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
panel (0)
panel (0
panel (1)

1 Nekiláttam átkarcolni a panelvonalakat, és szegecselni. Elég borzalmas dolog, nem hiszem, hogy sokan szeretik. Kell egy tűrhető minőségű rajz, és egy levél nyugtató / vagy rekesz sör, ízlés szerint. (együtt a legjobb :))
Az íves felületeken szigetelőszalag csík mellett húztam a vonalakat, máshol szabad kézzel. A Z63 féle karcolószerszámnak nagyon jó az iránytartása. A szegecselő szintén Zolitól van. Grafitport némi vízzel szétmostam a felületen, hogy lássam mit műveltem.
panel (1
panel (2)
panel (2
panel (3)

3 Egy hirtelen ötlettel, magam sem tudom miért, kivágtam a függőleges vezérsík kormánylapját. Ha ezt előre eltervezem, akkor még a törzsfelek összeragasztása előtt célszerű lett volna megtenni. Nem baj, így nehezebb volt. :) Az elfaragott részeket sztirol lappal pótoltam, a forgási felületbe egy félkörívet reszeltem.
panel (3
panel (4)

4 Az új kormánylap két összeragasztott sztiroldarabból lett kicsiszolva. Kitérítve szándékoztam visszaragasztani, ezért a formára alakítás alatt nagyon kevés pillanatragacs tartotta a helyén, így a végén könnyen kitörtem.
panel (4
panel (5)
panel (5
panel (6)
panel (6
panel (7)
panel (7
panel (8)
panel (8
panel (9)

9 Fűrészek, karcoló és szegecselő szerszámok. Ha nekiállunk összeaprítani egy makettet, elengedhetetlenek. :)
panel (9
panel (10)

10 A hiányzó szerelőnyílásfedelet egy szigetelőszalagba vágott sablonon keresztül karcoltam be. Fölötte a fő üzemanyagtartály zárósapkája.
panel (10
panel (11)
panel (11