A motortér szellőzőit (?) belülről kellett beragasztani, mivel később nehezen hozzáférhetőek, már beragasztás előtt lefetettem őket. A tornyon látható öntvény számokat öntőkeretekről vágtam le, ez az egyik legritkábban látható számozási mód, de nekem ez tetszett a legjobban...:S

A motortér szellőzőit (?) belülről kellett beragasztani, mivel később nehezen hozzáférhetőek, már beragasztás előtt lefetettem őket. A tornyon látható öntvény számokat öntőkeretekről vágtam le, ez az egyik legritkábban látható számozási mód, de nekem ez tetszett a legjobban...:S
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Néhány lemez tükörsima volt, ami a valóságban nincs így, ezt oldószeres ragasztóval és szikével igyekezetm orvosolni.
Néhány lemez tük...
A motortér szellőzőit (?) belülről kellett beragasztani, mivel később nehezen hozzáférhetőek, már beragasztás előtt lefetettem őket. A tornyon látható öntvény számokat öntőkeretekről vágtam le, ez az egyik legritkábban látható számozási mód, de nekem ez tetszett a legjobban...:S
A motortér szellőz...
Másik oldal. A képen látható, hogy a motorteret burkoló lemez felületén kicsit durvítottam, egy gömbmaró segítségével (és nitrohigítóval). A kis szemeket kifúrtam injekciós tűvel.
Másik oldal. A ké...
A bal első sárvédőlemez egy részét elhagytam, a maradék ólomfóliából van, kicsit meggyűrt állapotban. Az öntött első rész felületét Neoflex-szel és Surfacerrel igyekezetem élethűbbé tenni.
A bal első sárvéd...