Kaga szemből.

Kaga szemből.
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Tosa, a vízre bocsátás után. 1920 körül.
Tosa, a vízre bocs...
Tosa, mint célhajó. 1924. Az utolsó pillanatok.
Tosa, mint célhaj...
Tosa
Tosa
Kaga 1928-ban, mint repülőgép hordozó. Eredetileg 3 szintes fedélzettel épült, akárcsak az Akagi. Feltűnő a mindkét oldalt vezetett hatalmas kémény.
Kaga 1928-ban, mint...
Kaga szemből.
Kaga szemből
Kaga
Kaga
Kaga 1941-ben.
Kaga 1941-ben
Az Amagi elképzelt látványterve, ahogy megvalósult volna. Jellegzetes az első kéménye, amelyet hátrafelé ívelt rendszerben építettek, nehogy a magas parancsnoki torony (pagoda) mögött keletkező légörvények a füsttel borítsák be.
Az Amagi elképzelt...
Az Amagi a húszas, majd a negyvenes években. Talán így alakult volna az átépítése.
Az Amagi a húszas,...
Újabb nézeti rajz és pár információ az osztály hajóiról.
Újabb nézeti rajz...
Az Akagi, mint repülőgép hordozó nézeti rajza. 1927-1934 között háromszintes fedélzettel volt ellátva.
Az Akagi, mint repü...
Akagi 1928-ban.
Akagi 1928-ban
Látványkép az A-140 egyik változatáról. Feltűnő a hasonlóság a Yamatóhoz.
Látványkép az A-...
Az 51 cm-es ágyúkkal felszerelt A-150 Yamato prototípus látványterve.
Az 51 cm-es ágyú...
Hiraga által kreált érdekes típusok, a Kongo és a Fuso csatahajók felváltására lettek szánva, ám csak rajz asztalon léteztek. Számos variációt készített Hiraga.
Hiraga által kreá...
Látványterv Hiraga csodáiról. Minden eddiginél magasabb és érdekesebb pagodákkal.
Látványterv Hiraga...
Yuzuru Hiraga
1878-1943
Yuzuru Hiraga 1878-...