P1060634

Régi magyar kocsi futó és hordműve. A kialakítása nagyon hasonló a Leopold ágyúhoz, de a koszolás jellegzetes.
P1060634
Régi magyar kocsi futó és hordműve. A kialakítása nagyon hasonló a Leopold ágyúhoz, de a koszolás jellegzetes.
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
P1050411

Üzemi tartálykocsi a Keletiben. Ezen még a régi típusú végváltó van.
P1050411
P1060634

Régi magyar kocsi futó és hordműve. A kialakítása nagyon hasonló a Leopold ágyúhoz, de a koszolás jellegzetes.
P1060634
P1060651

Variáció egy témára. A csapágyfedél feliratát érdemes elolvasni!
P1060651
PA161516

 Egy példa a fék kezelő szerveinek festésére.
Balról jobbra: a 21400kg felirat alatt a piros a raksúlyváltó amivel a fék teljesítményét lehet beállítani. A sárga a vonatnem váltó ezzel a fék működési sebességét lehet állítani (ilyen van a leopoldon is). A sárga kerék a rögzítőfék, előtte meg a kiiktatóváltó amivel ki lehet kapcsolni a féket. A színek szabványosak már  a leopoldon is ilyenek voltak.
PA161516
PA161547

A ma általánosan használt végváltók, egy személykocsin. A piros a féké, a fehér a levegős berendezéseké ( pl ajtó).
PA161547
végváltó

 A korabeli végváltó zárt állásban
végvált
végváltó2

 Szintén de nyitott helyzetben
végváltó2
GF fej 1

 mivel látok rajta gőzfűtési fejet, is ezt is felrakom
GF fej 1
gf fej 2

A fej felülről
gf fej 2
gf fej 3
gf fej 3