A horgonyláncok az Artwox készletéből valók, a (vékonyabb) vezetőláncok pedig WEM maratásból. A fedélzeti lejárót felnyitottam.

A horgonyláncok az Artwox készletéből valók, a (vékonyabb) vezetőláncok pedig WEM maratásból. A fedélzeti lejárót felnyitottam.
Vissza a kommenthez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
A Repulse mostani állapota. A felépítmény két szintje még nincsen véglegesen rögzítve, ezért vannak ott még jókora rések.
A Repulse mostani á...
A fafedélzet elég pontos, de én inkább a nagyobb darabokat (pl skylight, nyílászárók, kábeldobok, csörlők) külön elkészítettem és utólag ráragasztottam. A hullámtörő mögötti szellőzők is saját készítésűek.
A fafedélzet elég...
A horgonyláncok az Artwox készletéből valók, a (vékonyabb) vezetőláncok pedig WEM maratásból. A fedélzeti lejárót felnyitottam.
A horgonyláncok az...
Itt jól látszik a degaussing kábel, ami körbefut a hajótesten - ezt is pótolni kellet, mert eredetileg nem öntötte rá a gyártó.
Itt jól látszik a...
Eddig a tat rész adta a legkevesebb munkát.
Eddig a tat rész...
A kémény szikrafogója a maratásból származik. A szegecselést rádlival alakítottam ki. A kiemelést fekete vízfestékkel készítettem el.
A kémény szikrafog...
Folyt. köv.
Folyt. köv