A Hasegawa hajtóműburkolatának puritán kialakítása. Szinte semmi panelvonal sincs. Itt már bekerült a megnyújtott gyanta akna a "legrövidebb" aknanyílásba. Már ki van alakítva egy rácsos ajtóval záródó szerelőnyílás fedél helye.

A Hasegawa hajtóműburkolatának puritán kialakítása. Szinte semmi panelvonal sincs. Itt már bekerült a megnyújtott gyanta akna a "legrövidebb" aknanyílásba. Már ki van alakítva egy rácsos ajtóval záródó szerelőnyílás fedél helye.
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Kép a Hasegawa kabin alatti törzsalsó-rész alakhibáját is mutatja A Revell pontos orrkúpjához viszonyítva.
Kép a Hasegawa...
Aires aknához illesztve a gyári futószár (bal oldali). Jobb oldalt a szürke futószár szintén gyári, az elé helyezett fehér gyantából öntött pedig Revell. Jól megfigyelhető a nagyobb átmérőjű  Revell amortizátor. (azért választottam a Revellét, mert a még szebb kidolgozású Academy szóban forgó alkatrésze ennél is vastagabb az Block40 fölötti szériákhoz ideális. Jogosan adódik az ötlet, hogy egy az egyben kicseréljük a Revellére a komplett egységet, de ez sajnos újabb problémát generál, mivel más a szöge és kismértékben a hossza is. Kipróbáltam, de nagyon megváltoztatja a terpesztést, ezáltal a nyomtávot és meg is emeli az egész gép hátulját. Megoldás: fűrészelés után a Hasegawa szárhoz Revell Amortizátor csatlakozik.
Aires aknához...
A Hasegawa hajtóműburkolatának puritán kialakítása. Szinte semmi panelvonal sincs. Itt már bekerült a megnyújtott gyanta akna a "legrövidebb" aknanyílásba. Már ki van alakítva egy rácsos ajtóval záródó szerelőnyílás fedél helye.
A Hasegawa hajtómű...
És akkor a Tamiya megmutatja: hogyan kellett volna...................
Ennek alapján készültek a karcoló sablonok. Szinte tökéletes, pici hiány csak a veszély esetén használható "fékhorog" mellett van, de könnyen pótolható. Amit láttokk a képen az a General Electick hajtóműves gépek alja. (előtte csipeszben látható a mobiltelefon alkatrészből készült rács, ami a Hasegawába lesz ragasztva.)
És akkor a Tamiya...
Tamiya első része: csupa öröm!!!
Tamiya első része...
Tamiya hátsó része, nagyon szép, de nem csupa öröm.................
Tamiya hátsó ré...
Hasegawa "kézműves" módra................
Hasegawa "kézműves...
Tamiya-Revell viszony orrkúpilag...........
( a Revell orrkúpnak másolás előtt kialakítottam a csúcsát gyurmából, hogy az öntvények hegyesek legyenek. Túlságosan vissza van vágva a fém pitotcsövekhez. Egyrészt gyári állapotában sokat kellene tömíteni a kényes területet, másodsorban esetleges "etikai" akadálya is élhárul a reprodukálásának: már nem gyári- hanem"feljavított")
Tamiya-Revell...
Alulról sincs probléma.......
Jobb mint a gyári, nem kell ügyelni a bordákra ragasztás közben.
Alulról sincs probl...