Megfelelő rögzítés kellett, aztán szépen összeállt.

Megfelelő rögzítés kellett, aztán szépen összeállt.
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Volt borda, amit megtartottam, amit viszont javítani kellett, azt teljes egészében eltüntettem. Aztán utána jöhetett a ráadás.
No meg párhuzamosan a pilótafülke építése is.
Volt borda, amit...
Hogy ez a ketrec pont a hiányzó ívén volt a maratásnak, az igencsak szomorúan érintett - akárcsak a hozzá való furatolt lemezek hiánya.
Hogy ez a ketrec...
Elsőre durvának tűnik, de inkább csaka gravitáció húzta a szárny alsó felét.
Elsőre durvának t...
Megfelelő rögzítés kellett, aztán szépen összeállt.
Megfelelő rögzít...
Mindenféle, kicsit ragasztógőzös vacak, ami szépen be lett aztán építve.
Mindenféle, kicsit...
Rögtönzés.
Az Eduard ívén csak a belülső rátét lemez volt.
Az volt a csehek elképzelése, hogy az öntényen amúgy meglévő furatolt felületet csiszoljuk le, aztán ragasszuk fel a furatolt lemezalkatrészüket a meglévő műanyagra.
Én inkább ezt az ottakringeres megoldást választottam.
Rögtönzés. Az...
Utólag nézve elférhetett volna egy még kontrasztosabb árnyékolás, hogy a törzsfelek összeillesztése után is látható legyen valami, na de ez már így marad.
Utólag nézve elfé...
Felkészítve egy ellenőrző alapozásra.
Felkészítve egy...
Itt már tényleg úgy láttam, hogy mehet a menet!
Itt már tényleg ú...
A motorburkolatok külön készültek.
Talán Gunze H18 és Humbrol 53 került fel a gyűrűkre.
A motorburkolatok k...
Első nekifutás
Első nekifutás
Atomvillanásban...
Atomvillanásban
Azóta sem tudtam rájönni, hogy mi lehet az a grillsütő és vasúti váltóállító keresztezésére emlékeztető alkalmatosság az ajtóban.
Azóta sem tudtam r...
Három teljesen eltérő típus, teljesen eltérő festéssel, ésatöbbi
Három teljesen elt...