|
Cserháti Emese:
|
Toyota Celica GT-Four
| |
Toyota Celica GT-Four
Tamiya 24123, 1:24
Mivel is kezdjen egy első-makettes, pláne ha lány az illető? Nos a válasz egyszerűnek tűnik. Végy egy autót, melyet egy autóversenyen pillantasz meg és szerelem lesz első látásra. Ezek után persze könnyíts kicsit a helyzeteden és először utcaiként örökítsd meg az utókornak.
Íme egy első próbálkozás gondolatai:
Motor:
Ajaj!! Még szerencse, hogy a leírásban minden részletesen szerepel és időnként segítő kezek is közbeszólnak. Rengeteg apró alkatrész, amik az összeragasztás után, kész motorként igen nehezen fértek bele a kaszniba.
Futómű:
A sok apróság helyzete itt is fennáll, a probléma a beillesztés után nyilvánul meg. A komplett első futómű ugyanis erősen lötyög. Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a gyári felni rettenetesen ronda.
Utastér:
Itt szabadon választható, hogy jobb vagy balkormányos legyen az autó. Ettől függ, hogy melyik műszerfalat, ablaktörlőt, kéziféket, könyöklőt használjuk, mert mindegyikből kettőt kapunk a maketthez.
Kaszni:
Az autó komplett eleje, úgy mint: a beömlő, a lámpa kerete és a hűtőrács külön ragasztandó fel. A motorháztető nyitható, így könnyen megszemlélhető a "véres verejtékkel" összerakott motor. A kaszni hátulján a spoiler kétféleképpen is alkalmazható, lehet kisebb, illetve nagyobb is.
A karosszéria nagy előnye volt, hogy nem kellett alapozni, mert eleve sötét színű volt.
Matrica:
Nem volt túl sok (rendszám, embléma, feliratok), de nem is volt szükség többre.
Összességében elmondható, hogy egy könnyen összeépíthető makettről van szó (kivéve a motor behelyezését), pláne, hogy a következő makettem egy Trabant volt, ami ehhez képest egy katasztrófa...
Az összeállítási útmutató
1.,
2.,
3.,
4.,
5.,
6.,
7.,
8.,
9.,
10.
oldalai
Cserháti Emese
|
|
|
|