Takács Zoltán: Blohm und Voß P. 170 |
Blohm und Voß P. 170
Egy további vadászbombázó-tervezet volt az együléses P. 170, ami ugyan szimmetrikus, de szokatlan kinézetű volt. Hogy a rendelkezésre álló gyenge motorokkal egy nagy teljesítményű gépet hozhasson létre, Dr. Vogt három 1600 LE-s BMW 801-et választott. A középső motor a hagyományos törzs orrán volt, amely - hosszan hátra kinyúlva - a pilótafülkét és a vízszintes vezérsíkot hordozta. A másik két motor a szárnyvégi gondolákban volt. Ezek a gondolák hosszan kinyúltak a kilépőél mögé és két függőleges vezérsíkban végződtek. A szárnyak téglalapalakúak voltak.
BV P. 170
fordította: Takács Zoltán
forrás: Kens-Nowarra: Die deutschen Flugzeuge
Vissza a listához |