A doboz bontáskor a keretantenna már 3 darabban volt ez rányomta a bélyeget az összerakásra.
Természetesen menet közben még aprózódott 7 darabra.
Az alkatrészek pattanósak óvatosan a ragasztóval mert nagyon hamar oldja az anyagát.
Sorja,illesztési hiba van dögivel a ragasztási pontok sokszor csak hozzávetőlegesek,például a gépágyú ovális darab,de pótolva injekciós tűvel nem is rossz.
És vannak az IZÉK azaz a beazonosíthatattlan alkatrészek,de kis utánjárással meg lehet nevezni őket például a 17.a alkatrész rohamsisaknak bizonyult de van még olyan is ami lőszernek néz ki betárazva.
Futóműveket összerakás előtt lefestettem,kiderült feleslegesen egyben is lehet festeni.
A nyolc kereket ismét nem sikerült beállítanom van amelyik kicsit lóg,még gyakorlom.
A 2.a alkatrészek kötelezően felrakandók szerviz tetők azt hiszem,a többi doboz, láda opcionális.
Én a Humbrol 94-esével festettem 2 laza rétegben ez valamivel világosabb a 93-asnál.
Összességében nem rossz makett ha odafigyelünk akkor remek kis jármű lesz belőle.
Még dobozban van a 263-as változat annak gyakorlottabban fogok majd hozzá.
FONTOS: A MATRICÁKKAL NAGYON ÓVATOSAN,MÁLLANAK.
Egyebek:A rendszámtábla a testen van nem a kipufogókon.
Fegyvercsövek cseréje injekciós tűre.
Húzott szálból készített szélességjelzők.
Elejéről lecsiszoltam a szerszámokat és más készletből pótoltam.
A sárvédőket sikeresen felcseréltem.Nagyon odafigyelni.