<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 248661 | 2006. február 25. 03:57 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248660 | 2006. február 24. 22:38 | ||
| |||||
Lompi | Adatlap | 248659 | 2006. február 24. 18:44 | ||
Igen, az alapító Wilhelm Maybach, aki a Mercinél dolgozott, aztán elkezdte a saját fejlesztését. Lompi | |||||
flamman | Adatlap | 248658 | 2006. február 24. 18:16 | ||
Én úgy tudom, a Mercinek van valami köze a Maybach-hoz... Másik dolog, hogy ha valakit érdekel, ez egy szándékos rongálás következménye... Nem a tulaj volt. S Németo.-ba küldik javításra. (mutattam egy munkatársamnak, Erdélyből jött, ő fordította le) web.syr.edu/~geriley/maypage2.html | |||||
flamerPUG | Adatlap | 248657 | 2006. február 24. 16:01 | ||
talán mert vésövel és kalapáccsal nem lehet finomgittelni :DDD | |||||
Lompi | Adatlap | 248656 | 2006. február 24. 15:56 | ||
Te mondtad ki! :o) Talán egy kicsit el akarták tüntetni a sérülést, és hát az ajtót kinyitni. De ahogy kiszállt belőle az egyszerű ember, úgy vissza is tudott volna szállni, Aztán irány Germániába a szervízbe, mert az Eunak ezen a részén, így Romániában sincs szervíz hálózat. Vajh miért? :o) Lompi | |||||
flamerPUG | Adatlap | 248655 | 2006. február 24. 15:37 | ||
de mi unatkoztak?:S:S azért akármenyure is gazdag, meg akármenyire is hülye valaki, de egy autonak {legyen az bármilyen} csak nem támadna feszitövassal indok nélkül... bár lehet hogy most normális ember agyával gondolkodtam :DD | |||||
Lompi | Adatlap | 248654 | 2006. február 24. 15:21 | ||
Hát az, hogy kilyukasztotta és behorpsztotta 2-3 helyen az autó bal oldalát. 2 lyuk az ajtón, az egyik a zsanérok vonalában és emiatt nem lehetett teljesen kinyitni. Szal szörnyű amit ott elkövettek. Látszott, hogy pénz az van, de ... Lompi | |||||
flamerPUG | Adatlap | 248653 | 2006. február 24. 15:13 | ||
amugy mi volt vele a gáz? az nekem nem esett le se a képekröl se a filmböl... | |||||
Lompi | Adatlap | 248652 | 2006. február 24. 15:08 | ||
Flamman! Az nem Merci, Hanem egy Maybach a világ egyik legdrágább luxus autója. Már a 30-as években is az volt. Egy olyan régi példány ma több millió dollárt ér. Ez a mai meg 500,000 eur, azaz 125 millió Ft. Az a nagyon lökött aki neki állt pájszerolni egy ilyen autót az a Románia legismertebb focicsapatának a tulaja (a'szem). A lényege az, hogy mit csinál az a két minősíthetetlenül egyszerű ember egy ilyen klaszikus autóval. Mert ha volt pénze megvenni akkor talán nem ilyen barbár módon kéne javítgatni. Itt megnézheted(hetitek) a Maybach honlapját: www.maybach.com Lompi | |||||
flamman | Adatlap | 248651 | 2006. február 24. 13:05 | ||
Hihetetlen ez a Merci-szerelés!! De vajon mi a lényege? Sajnos nem értek belőle semmit. | |||||
lucky | Adatlap | 248650 | 2006. február 24. 12:27 | ||
Én meg találtam olyan képet ahol német katonák tevéket ( nem Tv-t)vagoníroznak be... | |||||
wellesley | Adatlap | 248649 | 2006. február 24. 11:58 | ||
Egyébként egy viccoldalon találtam, ki röhög ezen? | |||||
Gavallér | Adatlap | 248648 | 2006. február 22. 21:18 | ||
| |||||
Macal | Adatlap | 248647 | 2006. február 22. 17:30 | ||
Igen, a tigris sem egyszerű. Eredetileg a Porsche féle Tigris harckocsi amit láthatunk a képen. Nem futott be nagy karriert, bonyolult volt nehéz stb. A már elkészült alvázakból Ferdinand, majd később Elephant nevű 88as löveggel szerelt fix felépítményű páncélvadászok készültek... | |||||
Hooligan | Adatlap | 248646 | 2006. február 22. 17:27 | ||
De a tigris sem egy mindennapi darab! | |||||
tray | Adatlap | 248645 | 2006. február 22. 17:22 | ||
Szerintem voltak, a háború vége felé elég érdekes dolgok is születtek. Rémlik, az egyik könyvemben mintha festési minták is lettek volna pontosan ezekről a tankokról, este utánanézek... | |||||
Macal | Adatlap | 248644 | 2006. február 22. 17:22 | ||
Én is találkoztam a típussal egy könyvben, amikor a párdus alvázára panzer IV tornyot tettek. Nagyon hitetlenkedve fogadtam én is, de könyv tanúlsága szerint létezett... | |||||
Hooligan | Adatlap | 248643 | 2006. február 22. 17:00 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 248642 | 2006. február 22. 16:59 | ||
| |||||
Stefan | Adatlap | 248641 | 2006. február 22. 16:42 | ||
www.youtube.com/watch no comment. | |||||
Zümi | Adatlap | 248640 | 2006. február 22. 16:19 | ||
Ja! Vágom! Szóval direkt csináltak szegénykével! Gyilkosok! Na csak ennyit írok, mert a végén még elsírom magam ha csak rágondolok is!! | |||||
Stefan | Adatlap | 248639 | 2006. február 22. 11:26 | ||
Értem a célzást :-))) Mindenesetre abban maradhatunk, hogy nagyon szép munka (furcsa egy roncsról azt mondani, hogy szép :-) ), hiszen a belsejét is ki kellett dolgozni. | |||||
Hooligan | Adatlap | 248638 | 2006. február 22. 11:23 | ||
Valami extra módszer lehetet! Eléggé azt a hatást kelti mintha tényleg az egész vékony fémlemezekből lenne! Ezr forró tűvel nem lehet elérni! Mondjuk ha elolvasnám a cikket akkor biztos fény derülne mindenre! : ) | |||||
Stefan | Adatlap | 248637 | 2006. február 22. 10:50 | ||
Azért az a makett nem semmi... Vajon mivel csinálta rá a lyukakat, forró tűvel? | |||||
Lompi | Adatlap | 248636 | 2006. február 21. 20:24 | ||
Atesz! Igen, a súlyosan sérült gépből kiszedtek minden még használható alkatrészt, meg a motort. Aztán vágtak rajta egy-két lyukat, hogy gyorsabban süllyedjen, aztán vízbe vele. Lompi | |||||
tégé | Adatlap | 248635 | 2006. február 21. 19:36 | ||
Atesz | Adatlap | 248634 | 2006. február 21. 19:28 | ||
Jól értem: megsérült és hogy ne foglalja a helyet, kibelezik és katapultálják a tengerbe? | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 248633 | 2006. február 21. 18:58 | ||
Zümi,olvasd el a szöveget mellette;) Kapni kapott ugyan,de nem ennyit;) Csak kilyuggalták,h gyorsan süllyedjen:D De mindenesetre jó diorámatéma;) Üdv:CSV | |||||
Zümi | Adatlap | 248632 | 2006. február 21. 16:29 | ||
Kicsikét kapott a japánoktól!! | |||||
Bombraider | Adatlap | 248631 | 2006. február 21. 15:45 | ||
MrChef | Adatlap | 248630 | 2006. február 20. 22:24 | ||
Ehhez mit szóltok: | |||||
Stefan | Adatlap | 248629 | 2006. február 20. 17:50 | ||
MrChef | Adatlap | 248628 | 2006. február 20. 17:46 | ||
De jó dolga van ennek a palinak! Ezek vajon működnek is? | |||||
sainz | Adatlap | 248627 | 2006. február 20. 16:56 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 248626 | 2006. február 20. 07:46 | ||
Biztos nem volt tolató radarja! | |||||
Gavallér | Adatlap | 248625 | 2006. február 20. 00:04 | ||
| |||||
Wellesley | Adatlap | 248624 | 2006. február 19. 21:08 | ||
Egy újabb elfogyott az út típusú kép (a korábbi Merkava után). | |||||
Mekett | Adatlap | 248623 | 2006. február 19. 17:34 | ||
Kösz, de már van két Plasticartom :) | |||||
Gavallér | Adatlap | 248622 | 2006. február 19. 14:32 | ||
| |||||
kocka | Adatlap | 248621 | 2006. február 18. 23:37 | ||
nem kéne már aludni?:-) | |||||
sainz | Adatlap | 248620 | 2006. február 18. 23:14 | ||
| |||||
kacsabacsi | Adatlap | 248619 | 2006. február 18. 22:08 | ||
Kalóz | Adatlap | 248618 | 2006. február 18. 21:47 | ||
CsabiTGA! Ha a VVA-14-re gondolsz, abból két prototípus készült. Az első repült 100 óra felett,a másikról nincs info. Eredetileg egy 2500 to-ás szállítórepülőgép elméletéből indult ki az egész, annak a modellezése lett volna ez. Na, az lett volna igazán Mekettnek való téma! | |||||
CsabiTGA | Adatlap | 248617 | 2006. február 18. 21:23 | ||
És ebből a gyönyörűségből több is készült? | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 248616 | 2006. február 18. 21:22 | ||
Gavallér! Ha jól emlékszem erről olvastam valahol, hogy ez egy gyártott kép, montír | |||||
Kalóz | Adatlap | 248615 | 2006. február 18. 21:07 | ||
Bocsi, csak több mint 100 órát repült! | |||||
Kalóz | Adatlap | 248614 | 2006. február 18. 21:06 | ||
Majdnem tökéletes a válasz: A gép a VVA-14-1M helyből felszálló tengeralattjáró vadász vízirepülőgép. Bár valóban repült (több mint 1200 órát), a nevében foglatakból semmi nem valósult meg. Később átépítették ekranoplánnak, akkor kapott két hajtóművet az orr két oldalára. jelenleg Monyinoban elfekszik, enyhén szétszerelt állapotban. | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 248613 | 2006. február 18. 20:57 | ||
Ez valszeg egy az ún. Kaszpi tengeri szörnyek közül. De Mekett biztosan többet tudna mondani róla, mivel ezek hatalmas gépek voltak, és ugyebár az a Mekett szakterülete:) | |||||
Kalóz | Adatlap | 248612 | 2006. február 18. 20:52 | ||
|
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |