<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Timur | Adatlap | 376949 | 2007. október 8. 13:04 | ||
Donor | Adatlap | 376948 | 2007. október 8. 12:59 | ||
Na ez az! Köszi! Donor | |||||
Vadász | Adatlap | 376947 | 2007. október 8. 12:53 | ||
Donor! Az Eduard csak 2009-re ígéri a G verziót. Nyugodtan építsd meg. Vadász | |||||
ChevyG | Adatlap | 376946 | 2007. október 8. 12:49 | ||
Szia! Ha valamivel érdemes foglalkozni, akkor azzal tuti! Ha extrém Bf110est akarsz, sok nyitott belsővel, akkor az Eduard készlete a nyerő! De a Revell csak annyiból "rosszabb", hogy nem ad fegyverteret! Tökéletes alany egy uot of boxra! (a fujimi készlete se rossz, de inkább a revell!) üdv! | |||||
Donor | Adatlap | 376945 | 2007. október 8. 12:38 | ||
Sziasztok! Érdeklődnék, mik a tapasztalatok a Revell féle Bf-110 G-2-vel (No 04530). Aránya 1:48. Érdemes foglalkozni vele, vagy felejtős? Köszi: Donor (Egy másik topicban már megkérdeztem ezt, de ott semmi reakció nem volt, talán itt...) | |||||
Fodi | Adatlap | 376944 | 2007. október 7. 21:57 | ||
Elég nagy a szórás kb. 10-20e forint között vannak a hasonló hajók. A "klasszikus" nagy, többárbócos hadihajók 30 körül kezdődnek mostanában. A felső határ természetesen a csillagos ég. :) Nekem jobban tetszenek a kisebb és egyszerűbb hajók, halászhajók, az America Cup hajói, régi yachtok, mint pl. ez itt: www.mamolimodel.com/ita/mv33.htm Ő is még dobozban várja sorsa beteljesedését. :) | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 376943 | 2007. október 7. 21:32 | ||
Fodii! Mibe fáj egy ilyen "beginners' set"? Anno fa hajómodellezéssel kezdtem, csak a műhely hiányában kezdtem "szobamakettezni"... Üdv, T.G. | |||||
Kalóz | Adatlap | 376942 | 2007. október 7. 20:35 | ||
Az előbb odapróbáltam. Olyan 1,5-2 mm-rel valóban hosszabbnak tűnik. Kalóz | |||||
Vadász | Adatlap | 376941 | 2007. október 7. 20:05 | ||
Itt metekinthető a végeredmény vvs.hobbyvista.com/ModelGallery/Istvan/i152_1.jpg Egyszerűen hosszúaz eleje. Vadász | |||||
Podva | Adatlap | 376940 | 2007. október 7. 18:01 | ||
Hi Én is építem, pontosabban félbehagytam az ICM I-152-esét, Nekem is volt gondom a kabinbelső törzsbe faragással, de azt még megoldottam. Ami miatt a fiókba vágtam az a motorburkolat megoldása volt. A 4 negyed nem illeszkedik jól. Ráadásul a burkolatot összefogó 2 fémgyűrűnél ez meg is látszik csiszolásnál ezek eltünnének. (Valahol a netern láttam, hogy olomlemezből vágott szalaggal oldotta meg a problémát ugyan ennél a makettnél az építő.) Én nem az orrból vágtam le, hanem, a motorhátuljából, mert különben nem ér a szárnydúcig az a fránya burkolat... Üdv Podva | |||||
Fodii | Adatlap | 376939 | 2007. október 7. 17:09 | ||
Hickory | Adatlap | 376938 | 2007. október 7. 17:03 | ||
Köszönöm az infókat az M48-ról urak! | |||||
Kalóz | Adatlap | 376937 | 2007. október 7. 15:56 | ||
Igen. De jobban jársz, ha megad építed meg, legalább is a kabinját. Igaz, elég szegényes a rajzkínálat hozzá (én csak 1-et találtam). Kalóz | |||||
xcraft | Adatlap | 376936 | 2007. október 7. 15:37 | ||
Szia Kalóz! Egészen felkeltette az érdeklődésemet a makett. :) 1/72-es? | |||||
Vadász | Adatlap | 376933 | 2007. október 7. 15:25 | ||
Érdekes. Nekem nem volt semmiféle bajom ezzel a készlettel. Egyedül a törzs elejéből kellett 15 mm-t levágni. Vadász | |||||
Kalóz | Adatlap | 376932 | 2007. október 7. 15:14 | ||
NNa! folytatódott a rémálom Az I-15 bis-szel! A két törzsfél egyesítése viszonylag könnyen ment, viszont a kabinpadló az üléssel sehogy nem akart a helyére menni( elsősorban a padló elején elhelyezett két téglalap? miatt). Némi farigcsálás után kezdett a helyére kerülni, de akkor meg kiderült, hogy az üléstámla alacsonyan van, a pilóta max. a műszerfal alját látta volna. Némi ügyeskedés után kiderült, ha megpróbálom a helyére emelni, akkor nem megy hátra eléggé, mert a támla is túl széles. Kis farigcsálás ismét, majd pill. ragaccsal rögzítettem a fejtámlát a helyére.A következtetések levonása után kiderült: vagy nem kellett volna beépíteni a kabin merevítő rácsozatát (akkor viszont nincs mihez erősíteni a padlólemezt), vagy az üléstámlát külön kellett volna rögzíteni a helyére. Na, most már marad, ahogy van, mégegyszer nem építem meg! Mellesleg a műszerfal rögzítése sem piskóta, a helyes beállítás csak a véletlen eredményeképp lehetséges, szándékosan nem megy. Egyszerre kell rögzíteni a törzshöz és a merevítőkhöz, mindezt úgy, hogy a két törzsfél még nincs összeragasztva! Miután a kabinnal végeztem (egyszer és mindenkorra) megpróbáltam felerősíteni az alsó szárnyat. Mondanom sem kell ez sem ment elsőre. Egyrészt az illesztési felületek nem passzolnak, másrész a kabinmerevítés lefele kilógott. Némi erőszakoskodás után csak összehoztam, igaz jelenleg szorítóban szárad, a maradék hibákat meg majd tömítem. Még messze sem tartok a végénél, de ez a makett életem egyik legrosszabb készlete, a legeslegrosszabb KP ill NOVO (exfrog) maketteket idézi, azokbnak is a szovjet /orosz utángyártott kitjeit. Talán az A-modell sem tud gyengébb minőséget produkálni, ráadásul nem ilyen áron! Türelmetlenebb makettezőknek semmiképp nem ajánlom, én is csak kihívásként "szórakozom" vele, mivel eddig még egyetlen makettem sem landolt a kukában. Mindenesetre, ha kész lesz, nem fogok vele dicsekedni! :( Kalóz | |||||
szezsolt | Adatlap | 376931 | 2007. október 7. 11:55 | ||
Sonka_papa | Adatlap | 376930 | 2007. október 7. 10:15 | ||
Hickory ! Nekem megvan a készlet és szerintem elég szép. Sok verzió építhető meg belőle (nyilvánvalóan kölünböző festésekkel). Mivel én nem ismerem annyira ezt a típust ezért nekem nagyon bejön és nemtudom mi hiányzik róla mi nem :) Viszont a kidolgozottsága, illeszkedése (ahogy próbálgattam) nem rossz. | |||||
Hickory | Adatlap | 376928 | 2007. október 6. 19:53 | ||
Erről a készletről tudnátok nekem valami infót adni? www.revell.hu/Pages/Revell.hu_3170.html | |||||
Kalóz | Adatlap | 376927 | 2007. október 6. 19:47 | ||
Közben találtam egy viszonylag jó rajzot a 15-ös kabinjáról, ami alapján pl a műszerfal helye is tisztázódott. A jobboldalon található kék színű palackot viszont a leírással ellentétben az ülés jobboldalára kellett volna ragacsolni, nem az oldalflra (most már marad, ahol van). A törzsfélillesztés szárazon mintha jó lenne, igaz a keresztmervítőből vágni kellett, bár így meg kicsit csálé, de nem sok látszik belőle (pontosabban szinte semmi). Az ülés feletti nyílást viszont le kell zárni egy lappal, mert az eredetin is úgy volt (amikor megnéztem a makettet volt egy érzésem, hogy onnan valami hiányzik . Bejött). Az összeállítás holnap lesz, majd beszámolok az eredményről. Kalóz | |||||
G-cart | Adatlap | 376926 | 2007. október 6. 19:46 | ||
G-cart | Adatlap | 376925 | 2007. október 6. 19:39 | ||
Coccolino | Adatlap | 376924 | 2007. október 6. 18:23 | ||
én a KP jak23-asomnál fedeztem fel eme idegtépő problémát: a két féltörzs mintha hullámvasút lenne az illasztés mentén:S dögrováson vaok már szerda óta de inkább az iráni tomcatommal szuttyogok mint ezzel, nem akarok idegbeteg is lenni meg hasmenéses egyszerre:S | |||||
hofi | Adatlap | 376923 | 2007. október 6. 18:17 | ||
Nem akarlak elkeseríteni, de én 4 hónapja rakom össze a Chato-mat, és a kabint csak úgy sikerült összerakni 3 nap alatt, hogy a hátsó keresztmerevítőt szétvágtam 3 darabra, és a faroktól előre centinként ragasztottam össze a féltörzseket... Hajrá! | |||||
Zoli | Adatlap | 376922 | 2007. október 6. 15:39 | ||
Tibcsi | Adatlap | 376921 | 2007. október 6. 15:35 | ||
Az Academy nem hasegawa másolat, teljesen önálló fejlesztés. Legszembetűnőbb hibája a motor feletti géppuskák rossz elhekyezése: túlságosan "lecsúsztak" oldalra. | |||||
Zoli | Adatlap | 376920 | 2007. október 6. 14:24 | ||
Nincs mit. Ja és egy régebbi Pro Modellben találsz egy egész jó cikket a Tamiya kitről, feltétlen járj utánna! z | |||||
Zoli | Adatlap | 376919 | 2007. október 6. 14:23 | ||
Nekem egyik kit sincs meg, csak hallomásokra hagyatkoztam az Emil kapcsán. Valószínű a másolás ellenére munkásabb kit, mint az eredeti, de attól még lehet jobb, mint az I-15. Ha valakinek számít a méretpontosság, vegye meg, ha csak egy szép, részletes kitre vágyik, válassza a Tamiya-t, mindenki eldöntheti, melyik számára a vonzóbb. (Amúgy nekem is van két ICM repülőm, mindkettőben vannak finom részletek, de öntéshibák is, egyik se lesz könnyű eset...) z | |||||
Kalóz | Adatlap | 376918 | 2007. október 6. 12:28 | ||
Most rakok össze egy ICM Winter version I-15 bis-t, hááát nem vagyok elragadtatva tőle. Ugyan látszólag szép részletes kit, de a short run stílusú technológia miatt néha nem tudom, hogy a sorját szedem-e le, vagy valamilyen ráöntött részt vágok le :), az alkatrészbontás meg katasztrofális helyenként, nem beszélve az ö.á útmutatóról. A motorblokkot pl. csak találomra lehet összehozni a csatlakozó elemekkel, remélem, nem szúrtam el. A motorburkolatot meg 4! darabból adják, amit egyrész elég nehéz pozícionálni, másrészt a ráöntött merevítések több helyen nem is találkoznak. Mit mondjak, láttam már jobb kitet is. Mondjuk pl. KP viszonylatban. és az ő áraik még kezelhetőek voltak/vannak. Kalóz P.s.: Úgy látom ennek inkább a Rémálom makettek topikban lenne a helye | |||||
borisz | Adatlap | 376917 | 2007. október 6. 12:22 | ||
Zoli | Adatlap | 376916 | 2007. október 6. 12:19 | ||
Az mintha valami Hasegawa koppintás lenne, de asszem annak is vannak mérethibái, meg a kidolgozása is elmarad a Tamiya-ICM kitektől. Amúgy alapnak nem rossz, ha csak egy szép kitre vágysz, az is megteszi. z | |||||
borisz | Adatlap | 376915 | 2007. október 6. 12:14 | ||
és az academyvel mi a helyzet? | |||||
Zoli | Adatlap | 376914 | 2007. október 6. 12:04 | ||
Szia! Szerintem az ICM, az elvileg egy kijavított mérethibás Tamiya-másolat. A Revell régen kiadott egy E-t is sivatagi festéssel, de az nagyon gyenge, és szerencsére már nem is nagyon kapható. z | |||||
borisz | Adatlap | 376913 | 2007. október 6. 11:45 | ||
Srácok, 72es messer 109-ben az ICM vagy az Aca a jobb? A revellnek úgytudom csak G-10ese van 72ben | |||||
G-cart | Adatlap | 376911 | 2007. október 5. 19:34 | ||
Sziasztok! Valamilyen okból nincs jogom képeket feltölteni, ezért csak így szövegesen ajánlom a hetiu frissítést: PBY-5A a Minicraft-tól, Sd.Kfz. 171 D a Dragontól és egy SZUPER T-34/85 1:48(!!!)-ban a Hobby Boss-tól a wolfpack honlapján. Jó nézelődést! Üdv: G' | |||||
Gébics | Adatlap | 376910 | 2007. október 5. 08:22 | ||
Köszönöm,már meg is találtam az Eduard honlapján! | |||||
papgyuri | Adatlap | 376909 | 2007. október 5. 08:17 | ||
Szinte mindenki.Eduárd, Aber stb. Én az Eduárdot ajánlanám, mivel nincs teli felesleges(!) beépíthetetlen dolgokkal! papgyuri | |||||
Gébics | Adatlap | 376908 | 2007. október 5. 08:11 | ||
Nagyon köszönöm! Akkor jövő héten áldozat lesz belőle! :) Még valami:gyárt hozzá maratást valaki? Gábor | |||||
papgyuri | Adatlap | 376907 | 2007. október 4. 21:22 | ||
Gébics! A választás jó, a kit mérethelyes, pontos, szép. Egyetlen hibájaként talán a nagy rést tudom felhozni a sárvédő és a test közt alulról, de egy megfelelően beszabott és eltömített sztirol lappal orvosolható. A zsámolyok, kerekek jók, bár a lengőkarok nem mozgathatóak mint a Dragoné hanem fixre öntöttek. Több gyártó (Formation, Miniarm, Tank Workshop stb.) gyárt hozzá kiegészítőket, feljavítókat de ezek nélkül is látványos, szép makett építhető belőle. Üdvözlettel: papgyuri | |||||
Gébics | Adatlap | 376906 | 2007. október 4. 20:34 | ||
Gébics | Adatlap | 376905 | 2007. október 4. 20:32 | ||
Sziasztok! Tudnátok erről a készletről mondani valamit?A figurák használhatóak?Van-e tanknak valami hibája(pl. futógörgőkből a megfelelőt adják-e,-Shermanoknál ez alapprobléma szokott lenni).Tudom,hogy ez régi készlet,de ez a kedvenc Sherman változatom és ma a Replicában csak pénzhiány miatt nem csábultam el... | |||||
ChevyG | Adatlap | 376904 | 2007. október 2. 11:55 | ||
találtam japán kisérleti gépekről is könyvet! 297 oldal, közel 200mb! elkültem a linket! üdv! | |||||
Ákos | Adatlap | 376903 | 2007. október 2. 11:52 | ||
A legjobb az egészben, hogy megvan a típuskönyv, és a 755-ös gép is szerepel egy képen: természetesen roncstelepen:) | |||||
xcraft | Adatlap | 376902 | 2007. október 2. 05:50 | ||
Hi Chevy! Ezek a legjobban dokumentáltak, valószínűleg ezért is gyártják ebből a legtöbbet. Az egész dilim az amcsi X sorozat miatt indult, ezért igen. | |||||
ChevyG | Adatlap | 376901 | 2007. október 1. 23:50 | ||
xcraft | Adatlap | 376900 | 2007. október 1. 23:21 | ||
Toth_Gabor | Adatlap | 376899 | 2007. október 1. 22:42 | ||
Hali! Nekem az alap változat van meg, sokkal szebb az orra, de az se egy tál eper... Ezt is szívesen megvenném. Üdv, T.G. | |||||
xcraft | Adatlap | 376897 | 2007. szeptember 30. 16:26 | ||
Ákos | Adatlap | 376896 | 2007. szeptember 30. 14:55 | ||
F7U-3P Cutlass, Fujimi, 1:72 Érsekújváron sikerült ráakadnom erre a ritkaságra, és nem volt szívem otthagyni. A kit kis mérete ellenére 74 darabból áll. A panelvonalak süllyesztettek, vékonyak, egyenletesek. A csűrőkormányok és az orrsegédszárnyak külön darabok. A kabin az egyik legjobb, amit eddig 72-ben láttam, részletes oldalpanelekkel, üléssel, a műszerfalon olvashatók a kalibrációk. A futóaknák részletesek, beleöntött kábelekeel, vezetékekkel. A szívócsatorna belseje is kidolgozott, egészen a turbinalapátokig. A makett eredetijéből mindössze pár példány készült, egyszóval ideális makett lenne Xcraftnak is :) | |||||
G-cart | Adatlap | 376895 | 2007. szeptember 28. 20:56 | ||
Sziasztok! Heti dobozbontások, köztük új segítőnk, Hickory munkája is. wolfpack.atw.hu/review/f89j.htm wolfpack.atw.hu/review/sdkfz171alate.htm wolfpack.atw.hu/review/tornadoecr.htm Jó nézelődést! Üdv: G' |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Sajnos a Revell Bf 110 G legnagyobb hibája nem látszik elsőre, csak ha összehasonlítod a fotókkal. A motorburkolat alakja ugyanis rossz (túl lapos), ebből következően elméretezett a légcsavarkúp is (majd' 2mm-el kisebb a kelleténél).
A Cutting Edge készített egy feljavítót a géphez a kérdéses részekkel. Ha egymás mellé teszed a gyári- és a javított alkatrészt, elég látványos a különbség.
Ettől függetlenül nagyjából jó.
Üdv