/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125.
Fóka 588944 2015. július 10. 12:15
Válasz erre
...és még valami: a készletben a főfutók - mint szinte minden utasgép-makettnél - kirugózott állapotban vannak, tehát a földön álló repülőgép valós állásszögének beállításához a főfutószárakat meg kell rövidíteni. A Tu-114 esetében én 1,5 mm-rel kurtítottam meg mindkettőt. Enélkül az orr-rész alacsonyabbra kerülne, mint a svanc, ami nagyon élethűtlen látvány lenne.

Tehát összegezve, a javítandó tételek:

- a szélvédő keretei;
- a gyenge matrica helyett inkább festés/utángyártás;
- szürke helyett ezüst az ablakcsík alatt;
- főfutó-rövidítés.
- továbbá az itt-ott beszakadó műgyantaréteg a törzsön (ez lehet, hogy csak az én példányomon jelentkezett)

Fóka
Fóka 588904 2015. július 9. 14:47
Válasz erre
Jaj, egy nagyon fontos dolgot elfelejtettem az Amodel Tu-114-esével kapcsolatban megemlíteni. A festési útmutató az ablakcsík alatti területet szürkének jelzi, pedig a valóságban natúr alumínium volt. Szürkére csak a Moszkva melletti Monyino múzeum kiállított példányát festették!

Fóka
Fóka 588902 2015. július 9. 14:31
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm továbbra is :-)

Szia Peti!

Hát igen, a végén már a fülemből is adrenalin folyt... Most éppen úgy vagyok vele, hogy nem vágyom a folytatásra, mert amit szerettem volna 1:72-ben tőlük (An-8, An-10, An-24, Il-18, Tu-114, Tu-134A), azt már mindet megcsináltam. De ha véletlenül kiadnák a Tu-104-est, akkor lehet, hogy ismét belevágnék az Amodel-kalandba.

Fóka
PETI 588854 2015. július 8. 09:35
Válasz erre
Szia Fóka,

akkor nekem is lesz egy pár álmatlan éjszkám? :) Amikor ilyen vasat épít az ember, nem csodálom, hogy nem tud aludni. Az egyik legkeményebb élvezeti szer végül is...
Nekem is van a raktáramban néhány nagyobbacska Amodel. :)
zoli1989 588836 2015. július 7. 17:05
Válasz erre
Hát ez gyönyörű lett ! :) Gratula!
Fóka 588833 2015. július 7. 14:25
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm :-)

Íme pár remek filmfelvétel a típusról (holland, orosz és angol nyelven):

www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch

A Malév Főmérnökségén volt 1 kollégánk, aki arról volt híres, hogy repült a Tu-114-essel. A hetvenes évek elején járt a Kijevi Repülőmérnöki Egyetemre, és egy nyári szakmai gyakorlatra Taskentbe utaztak ezzel a csodálatos repülőgéppel, amiből csak 31 készült összesen. Bizony szívesen lettem volna a helyében...

Fóka
PETI 588832 2015. július 7. 14:04
Válasz erre
Nagyon komoly lett! Gratulálok! :)
Rumcájsz_52 588823 2015. július 7. 09:14
Válasz erre
Ez igen, impozáns és mutatós madár, gratula
Üdv R.
vackor 588820 2015. július 7. 08:34
Válasz erre
Szia Fóka !

Szokás szerint remekművet alkottál ! Gratulálok !
Fóka 588818 2015. július 7. 07:47
Válasz erre
Még valami a festéshez: nekem a Revell 90-es ezüst jól bevált, mert száradás után nem olyan érzékeny, mint pl. a Humbrol 11, amit - tapasztalataim szerint - még hónapok múlva is nehéz úgy megfogni, hogy ne maradjon rajta az ujjlenyomatom, vagy a cérnakesztyű lenyomata. Jjó ideje már cérnakesztyűvel fogdosom a makettjeimet, hogy ne hagyjak ujjlenyomatot (nem csak kriminalisztikai megfontolásokból, hanem mert ronda...), és nincs szörnyűbb érzés, mint amikor utána ott maradnak a bolyhok a maketten, mert a gyenge minőségű ezüst nem akar teljesen megszáradni. Viszont a Revell 90-essel munka közben kell óvatosan bánni, mert ha fényes alapra maszkolva fújom (pl. fehérre fújt törzsön), akkor a maszkolást csak a teljes száradás után (pár óra) szabad leszedni, különben a még nedves festékréteg vékony, nyúlós hártya formájában hajlamos felpenderedni.
Fóka 588816 2015. július 7. 07:39
Válasz erre
Csik_1

Csik_1
Csik_1
Csik_2

Csik_2
Csik_2

Mutatok még 2 képet, amin az ablakcsík látható - ezzel küzdöttem a legtöbbet, de megérte, mert minél munkásabb dolog előállítani valamit, annál nagyobb az öröm visszagondolni rá, amikor már készen van :-)
Fóka 588814 2015. július 7. 07:20
Válasz erre
Szia Gábor!

Szórópisztollyal festek (Papp Laci féle kompresszor + pisztoly). Nekem a palack nem vált be, mert nemigen lehet a nyomást szabályozni, csak nagy felületek átfújására tudtam használni.

Színek:
Fehér - Revell 04
Ezüst - Revell 90
Alumínium - Revell 99

Fóka
Fóka 588813 2015. július 7. 07:15
Válasz erre
Tu-114_1

Tu-114_1
Tu-114_1
Tu-114_2

Tu-114_2
Tu-114_2
Tu-114_3

Tu-114_4
Tu-114_3
Tu-114_4

Tu-114_4
Tu-114_4
Tu-114_5

Tu-114_5
Tu-114_5
Tu-114_6

Tu-114_6
Tu-114_6
Tu-114_7

Tu-114_7
Tu-114_7
Tu-114_8

Tu-114_8
Tu-114_8

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat és a drukkot :-)

Éjjel nem tudtam aludni (naná, amikor ilyen izgalmas munkában vagyok), és nekiveselkedtem a hátralévő matricázásnak (felső vékony kék csík, függ. vezérsík, betűk-számok) és röpke 9 óra alatt elkészült :-)
(szerencsére ma itthonról játszom*, nem fogok elaludni a játszótéren**)

Utólag már örülök, hogy nem a gyári matricát használtam. Ennek okai a teljesség igénye nélkül:

- Az ablakcsíkokat magam festettem, ezáltal precízebb lett, jobban illeszkedik pl. a pilótafülke-ablakok keretéhez.

- Sokkal élénkebbek a színei, mint a gyári matricával lett volna.

- Az Aeroflot felirat a matricaíven egy hosszú sávot képzett, és tapasztalataim szerint a betűk közötti üres, átlátszó (esetleg ezüstözödő) fólia nagyom művi benyomást keltett volna. Rá'dásul ennek az Amodel matricaívnek az utasgépeknél megengedhetetlen módon matt a felülete, amit még lakkozással is nehéz lenne korrigálni. Most az utángyártott matrica betűit egyesével raktam fel, így olyan, mintha tényleg odafestették volna, nincs a betűk közt zavaró fóliarész.

- Az apróbb pontatlanságok korrigálhatók a saját matricánál, és ha egyet eltolok, akkor újranyomtathatom.

- Így nagyobb élmény volt, bár macerásabb.

Összegezve, mégiscsak jó szívvel ajánlom az Amodel makettjeit, mert az apróbb hibák ellenére fantasztikusan méret- és alakhűek a repülőgépeik. Az utolsó képen a Tu-114 végleges helyén látható, alatta a többi "Amonster". Arányai jól érzékelhetőek.

Derűs napot,
Fóka

* - játék, játszani: munka, dolgozni az anyagi világban (ld. védikus filozófia)
** - játszótér: munkahely (ld. mint fent)
PETI 588801 2015. július 6. 22:09
Válasz erre
Cébés 588775 2015. július 6. 17:45
Válasz erre
Szia Fóka!

Fehéret illetve ezüstöt mivel fújod?
Szórópisztolyt használsz,vagy van valami spéci flakonos festék erre?

üdv
Gábor
Tibcsi 588769 2015. július 6. 15:03
Válasz erre
Fóka 588617 2015. július 5. 09:18
Válasz erre
Sikerult

Sikerült
Sikerult

Sikerült!

Parádés jókedvem van: remekül sikerült a fehér-piros csíkozás és a megmentett Tupoljev logo felhelyezése. Ez volt a gyatra matrica kiváltására indított B terv legnagyobb kihívása.

Már csak a kék sáv hiányzik az ablakcsík fölött, és az utángyártott matricák.
Várható készre jelentés: 1 hét múlva.

Derűs napot,
Fóka
PETI 588605 2015. július 4. 21:37
Válasz erre
Fóka 588601 2015. július 4. 20:41
Válasz erre
Tu1_1

Kék csíkkal
Tu1_1
Tu1_2

Matricák
Tu1_2

Itt látható az illusztráció az alábbihoz.

- A vastag kék csík készen van (jobb lett, mint a matrica, mert így pontosan a szélvédő kontúrjához tudtam igazítani);
- Az átlátszó matricaalapra fújt piros-fehér csíkozás (amiből a kék alatti sávot vágom majd ki);
- A két Tupoljev logo átlátszó matricaalapra "átmentve" (remélem, tényleg simán leáztatható és felhúzható lesz, hiszen már az új alap hordozza).

Holnap pedig a többi minta nyomtatása következik.
Végülis egészen izgalmasan alakul :-)

Fóka
Fóka 588591 2015. július 4. 18:27
Válasz erre
Sziasztok!

Nos, úgy tűnik, az őrangyalom a makettezéshez is ért...
Alaposabban megnézve az ablakcsíkok matricáit, észrevettem, hogy a vastag kék csík és az alatta lévő piros között fehér helyett átlátszó a fólia, tehát ha sikerült volna ráraknom a makettre, ezüst lett volna, ami messze áll a valóságostól. Most viszont festeni fogom a csíkokat, színhelyesen.

A tegnapi sokk utáni álmatlan éjszaka alatt megszületett a terv, hogyan fogom csinálni. Röviden:

- Ablakcsík kékje: maszkol, fúj;
- Kék alatti fehér és piros csík: matricalapot színre fúj, kivág, felrak;
- Betűk, számok: a beszkennelt matricát normális matricaalapra újranyomtat, felhasznál;
- Az orr-rész bonyolult Tupoljev logós matricája: az eredetit lakkal átfúj, normális matricaalapra ráhúz (ott nem gond, ha a felhúzás pillanatában már el sem lehet mozdítani), és a makettre felrak.

Majd beszámolok a sikerről (remélem...).

A Pan Am madarak gyönyörűek! A hetvenes években vágyakozva bámultam őket Ferihegyen, FRA-BUD-FRA útvonalon jártak, ráhordó járatként az USA-ba menő útvonalakra.

Fóka

Fóka
Chrisi 588572 2015. július 4. 12:30
Válasz erre
11

1.
11
12.

2.
12
13.

3.
13
14.

4.
14
15.

5.
15

Üdv Mindenkinek!

Nálam egy hirtelen felindulásból elkövetett Airfix Boeing 727-200 átalakításából született Boeing 727-100 készült el nemrégiben.

Üdv,
Chrisi
Chrisi 588571 2015. július 4. 12:22
Válasz erre
Szia Fóka!

A lesújtó hírek helyett szívesebben nézegettem volna a képeket az elkészült óriásról. Sok sikert és türelmet a probléma orvoslásához.

Egy hangzatos reklamációt azért én mindenképp megejtenék a makett gyártójának.

Üdv,
Chrisi
PETI 588551 2015. július 3. 21:36
Válasz erre
Szia Fóka!

:(:(:(

Bravó, ez az előre beszkennelés azért nagyon nagy ötlet volt! Már éppen akartam ajánlani, hogy beszkennelem neked az én példányomat.

Üdv
Fóka 588544 2015. július 3. 19:36
Válasz erre
Sziasztok!

+ + + Figyelem! A nyugalom megzavarására alkalmas hozzászólás következik + + +

Azt hittem, hogy már csak a kész makettel fogok jelentkezni - de az Amodel másképp intézkedett, és most rendkívül nyűgös vagyok.

A matrica használhatatlan!

Hát nemtom, mi lelte az ukránokat, eddig az Amodel feltétlen híve voltam, de most éppen kiábrándultam belőle. A szélvédő-malőrön még túltettem magam, bár a típust kevéssé ismerők és a cégben megbízó makettezők számára a rosszul gravírozott ablakkeretek bizony élethűtlen repülőgép előállítását eredményezhetik, ld. az előző hozzászólást. De egy ilyen árfekvésű készletbe azért belerakhattak volna használható matricát.

A színes darabok fecnikké foszlanak, az átlátszó alapúak (pl. a betűk és számok) nyúlnak és gyűrődnek, és mindegyik darab olyan, hogy a felületre való ráhúzás pillanatában elmozdíthatatlanul, beállíthatatlanul és alig eltávolíthatóan rátapadnak :-(((

Gyárthatom le a cuccot magam, még szerencse, hogy bölcs előrelátással beszkenneltem felhasználás előtt. Az ötsávos (kék-fehér-kék-fehér-piros), cikcakkos ablakcsík festése sem lesz sétagalopp.

Pedig már elterveztem, hogy holnapra elkészül :-(

Fóka, dúl-fúl
Fóka 588521 2015. július 3. 11:25
Válasz erre
Ablak

Ablak
Ablak

Íme egy kép arról, miképp sikerült helyrehozni a gyárilag teljesen elrontott szélvédőt. Mindenkinek javaslom, aki belekezd ebbe a makettbe, hogy végezze el ezt az átalakítást, mert a Tu-114-es "arckifejezését" (nemtok jobb szót) jelentősen megváltoztatják a rosszul kialakított ablakkeretek.

A technológia meglehetősen egyszerű: csak lecsiszoltam az átlátszó darab vékonyka kereteit, átlátszóra políroztam 800-as majd 1200-as papírral és filckoronggal, aztán Tamiya maszkolószalag-darabokkal maszkolva fújtam fehérre.

Fóka
Fóka 588519 2015. július 3. 11:08
Válasz erre
TU1_1

Tu-114 1
TU1_1
TU1_2

Tu-114 2
TU1_2
TU1_3

Tu-114 3
TU1_3
TU1_4

Tu-114 1
TU1_4
TU1_5

Tu-114 5
TU1_5

Igen, ez valószínű, de akár ki is lehetett következtetni, hogy egyszercsak bekövetkezik :-)
Íme pár kép. Megmutatom, hol tartok vele, hátha felismered jövőbelátó álmodból ;-)
Már csak az apró tuning és a matricázás hiányzik. Csodálatos munka volt kisebb-nagyobb nehézségekkel, de ha az ember élete legnagyobb makettjét készíti (törzshossz: 73 cm) és az rá'dásul Tu-114-es, akkor az egész egy folyamatos eufória. A harmadik képen jól látszanak a méretei a többi 1:72-es maketthez képest.

Fóka
Tibcsi 588496 2015. július 2. 19:09
Válasz erre
PETI 588335 2015. június 29. 16:52
Válasz erre
Szia!
Nezz korul az Amodel es a HAD haza tajan! Persze ha 72-est akarsz.
Udv
Murmuc 588333 2015. június 29. 16:38
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Tudom, volt már szó az oldalon a Li-2-esről de sajna nincs időm visszaolvasni.
Szeretnék építeni egy "P" típust, gyárt valaki ilyet, vagy átalakítható DC-3-asból?
Továbbá gyárt valaki, "malév, Maszovletes" matricát?
Szabi77 587728 2015. június 17. 21:27
Válasz erre
newman!

Szép lett nagyon az Iljusin!
Szabi77
Gabusch 587669 2015. június 16. 22:47
Válasz erre
PETI 587668 2015. június 16. 22:19
Válasz erre
Gabusch 587665 2015. június 16. 22:08
Válasz erre
Szép!
Ez a Zvezda vagy az ICM készlet?
PETI 587653 2015. június 16. 20:44
Válasz erre
Hú de ...! Tudod, mit szoktunk ilyenkor mondani... :) Szép lett!
newman 587605 2015. június 15. 20:43
Válasz erre
RA-86127
RA-86127

Tu-114 utód... Most készült el!
Rusair 1/144
Üdv.:
Péter
PETI 587493 2015. június 13. 22:23
Válasz erre
Hmm...
Fóka 587491 2015. június 13. 22:20
Válasz erre
Image1

Tu-114_1
Image1
Image2

Tu-114_2
Image2
Image3

Tu-114_3
Image3
Image4

Tu-114_4
Image4
Image5

Tu-114_5
Image5
Image6

Tu-114_6
Image6
Image7

Tu-114_7
Image7
Image8

Tu-114_8
Image8
Tu-114_9
Tu-114_9
Image10

Tu-114_10
Image10

És a helyzet fokozódik! Csiszolás közben a függőleges vezérsík tövében egy 3 x 0,5 cm-es területen betört a műgyanta borítás és az üvegszövet vált láthatóvá. Itt egy jókora légbuborék volt ugyanis az anyagban, és a műgyanta felület tojáshéjnyi vastagságú volt mindössze. Izgalmas ez az építés, de paradox módon egyre jobban élvezem.

A típus nem csak nálam népszerű, a szimulátorozókat is megihlette, hogy mindenféle festésmintákkal alkossanak virtuális példányokat. A Google képkereső egy csomó ilyet kiadott, ízelítőnek mellékelek tízet.

Fóka
Fóka 587471 2015. június 13. 15:25
Válasz erre
TU1_4

TU1_4
TU1_4

Íme 1 újabb kép, most csináltam direkt olyan beállításban, ami talán a csíkozásnál is jobban szemlélteti, hogy rendben van az ablaksor.
Fóka 587467 2015. június 13. 15:16
Válasz erre
Szia Vackor!

Bocs, ha 1/2-reérthető voltam, a vonalak egymással és a makett vonalaival (ablaksor és a törzs kontúrja alul és felül) párhuzamosak, nem pedig a kép szélével. A képszerkesztőm (klasszikus, 3.1-es Windowshoz készült PaintShop.pro) ilyenkor lépcsőseket csinál. (Hagyománytisztelő vagyok, a maroktelefonom Nokia 5110-es.)

A meleget jól bírom, sőt szeretem - éppúgy, mint az Amodel maketteket, nem is értem, hogyan inoghatott meg a bizalmam. Levezeklem egy élménydús építéssel.

Fóka
vackor 587465 2015. június 13. 14:50
Válasz erre
Szia Fóka !

Lehet, hogy a nagy meleg okozza, de mintha a párhozamosaid kissé lépcsőzetesek lennének...(lehet, hogy csak nekem). Esetleg az is megoldás, hogy ez egy olyan alváltozat - amiből csak egy db készült - aminek emelkedik egy kicsit az ablaksora. A 104-esnél sincs minden ablak egyvonalban.
Fóka 587462 2015. június 13. 13:41
Válasz erre
TU1_1

TU1_1
TU1_1

- - - B R É K I N G - - -
(...ha van még valaki, aki még nem unja az "emelkedő ablaksor" kérdéskört)

Mégsem emelkedik!

Addig-addig nézegettem, amíg egyre jobban elbizonytalanodtam, végül párhuzamos vonalakat szerkesztettem a képre, és lám, párhuzamos minden!

Jól elnéztem, biztos a korral jár. Vissza kellene vonulnom :-(

Na mindegy, akkor marad a pilótafülke ablakainak javítása (hacsak azt is el nem néztem...)
newman 587457 2015. június 13. 11:17
Válasz erre
Az "emelkedő ablaksor" alig észrevehető így. Az viszont valószínű, hogy a kész maketen jobban fog látszódni, ha felrakod a matricacsíkokat az ablaksor alá..
Hiába, nem könnyű az utasgépépítők élete...
Fóka 587425 2015. június 12. 16:48
Válasz erre
"emelkedő ablaksor" - az utastér hátsó harmadának ablaksora, amiről az 587317-ben sopánkodtam, hogy hátrafelé emelkedik.
Fóka 587424 2015. június 12. 16:46
Válasz erre
TU1_1

Tu-114_1
TU1_1
TU1_2

Tu-114_2
TU1_2
TU1_3

Tu-114_3
TU1_3

Nos, íme az enyém, ahol tartok éppen. Az elsőn jól látszik az emelkedő ablaksor, a harmadikon pedig a pilótafülke-ablakot próbáltam meg valahogy láthatóan lefényképezni.

Azért nem nyavalygok, gyönyörű darab, csak hát tényleg szokatlanok az Amodeltől ezek a melléfogások.

Fóka
Fóka 587423 2015. június 12. 16:33
Válasz erre
Igen, íme a forrás:

www.airlinercafe.com/photo_10512.details.large

És sajnos a pilótafülke ablakkeretei az én példányomon is így vannak kialakítva, ezért kell átalakítanom.

A linken a kép alatti Previous és Next gombokkal még pár kép előhívható ugyanerről a makettről.

Fóka
newman 587372 2015. június 11. 21:55
Válasz erre
Az biztos, hogy Amodel a képen? Nekem valami igénytelenebb makettnek tűnik. Egy panelvonal sem látszik és az Amodelen azért azok elég határozottak...
PETI 587325 2015. június 11. 13:31
Válasz erre
Szia Fóka!

Hát ez elég gáz valóban... Köszi, hogy megosztottad ezt a hasznos észrevételt.
A szélvédő hibájának orvoslása szerintem jó eredményt fog hozni,
az ablaksorok emelkedése pedig talán nem olyan hatalmas egy 70cm-es makettnél.
De azért érdemes odafigyelni. Pedig az Amodel igényes az ilyesmire...
Fóka 587318 2015. június 11. 11:20
Válasz erre
...az előzőben látható képen nem az én makettem látszik, hanem egy neten talált példány. Az enyém még csak éppen kezd összeállni.
Fóka 587317 2015. június 11. 11:17
Válasz erre
Tu-114

Tu-114
Tu-114

Sziasztok!

Kezd összeállni a Tu-114-es, és sajnos nem hallgathatok el pár kritikai észrevételt.
Eddig feltétlen híve voltam az Amodelnek, de ezen a horribilis árú maketten két elképesztő hibát is találtam. Az egyik, a könnyebben orvosolható: a pilótafülke üvegezését teljesen elrontották. A képen középen látható a makett, mellette két oldalt a valódi. Mivel ez a rész egy egybeöntött átlátszó alkatrész, azt fogom tenni, hogy lecsiszolom a szerencsére pozitív vonalú ablakkereteket, polírozom és a helyes formában maszkolom majd. A másik gond azonban nagyobb, és egyelőre fogalmam sincs, mit kezdek vele: a törzs jobb oldalán a hátsó utastér ablaksora hátrafelé enyhén emelkedik. Kissé (illetve inkább szörnyen) letört vagyok, mert már túl vagyok a kis átlátszó, perem nélküli korongok (68 db) beillesztésén. Az emelkedés 1-1,5 mm, tehát nem nagy, de észrevehető. Hát itt tartok...

Fóka
Alexandros 587006 2015. június 3. 22:25
Válasz erre
Szia Bandi!
Ha kell a Maléves,írjál.Nekem is az van meg.
Üdv. S.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125.