Pintér György - Múzeumi krimik
Ezt a típust a Mercedesek közül jópáran nem kedvelik, nem tekintik igazi Mercedesnek, különböző gúnyneveket is kapott, mint például "taxismerga" meg "cigánymerci" satöbbi. Tény és való, hogy nem a Mercedes csúcsmodellje, nem igazán értékálló (ma már 1-2 millió forintért hozzájuthatunk egy korrekt darabhoz, természetesen használtan) és nem a valaha gyártott legfinomabb, legszebb típus, de azért szerintem akkor is Mercedes. Sőt furcsa módon nekem a kedvenceim közé tartozik, a maga egyszerűségével, és rejtett szépségeivel. Azért ha látok belőle egy szép darabot az utcán, rögtön beugrik, hogy "jaj, de elfogadnám :)" - meg hasonlók. Lehet, hogy 5 vagy 10 milliót nem adnék érte - sőt biztos -, de amennyiért manapság hozzájuthatunk, annyit meg is ér.
Na de a lényeg, koncentráljunk a makettre:
A Fujimi középkategóriás makettjei közé sorolnám, vannak pozitívumai és vannak negatívumai is bőven. Negatívumok közül az igazán említésre méltó az alváz, amire a kipufogórendszer és 1-2 elem kivételével minden rá van öntve, valamint az első ülések támlájának hátsó fele hatalmas kráter, van mit tölteni és csiszolni. Az elemeken és a kasztnin van pár sorja, de utóbbi pontos, élethű mása az igazinak, nincs rajta nagyobb hiba. A löhárítókat és a küszöböket külön kell felraknunk, a lökhárítók szépen passzolnak, de a küszöbbel lehet probléma (ugyanezt a makettet már megépítettem, csak E55 AMG típusban, onnan a tapasztalat).
A felnik, amiket kapunk az autóhoz, szépek, a gumik jók, csak sajnos elég sorjásak.
Azt hiszem mindent leírtam, kb. ennyit érdemes tudni a makettről. Akinek kérdése van vele kapcsolatban, az írjon bátran!