|
|
Iljusin Il-10 Párduc
|
|
|
A túlszaladt panelvonalak javításai
|
|
|
A kétrészes kabintető nem illeszkedett
|
|
|
Hűtő tuning
|
|
|
Gyári hűtővel
|
|
|
Hűtő zsaluzva
|
|
|
Szárny-törzs illesztés
|
|
|
Szárny-törzs illesztés
|
|
|
Ilyen lett volna a gyári levegőbeömlővel
|
|
|
Levegőbeömlők feljavítása
|
|
|
Levegőbeömlők félig tömítve
|
|
|
Apró részlet a beömlőhoz alulemezből
|
|
|
Levegőbeömlők feljavítva
|
|
|
A kész baloldali beömló az osztó lemezzel
|
|
|
A kész jobb oldali beömlő a kis csatornával
|
|
|
Tömítések
|
|
|
Ilyen lenne a gyári fegyverzettel
|
|
|
A helyes beépített fegyverzet kialakítása
|
|
|
Jobb szárny beépített fegyverzete
|
|
|
Bal szárny beépített fegyverzete
|
|
|
Új pitot-cső
|
|
|
Il-2-ről kölcsönzött bombafüggesztők
|
|
|
Felül Humbrol 163 zölddel festettem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A gép alja Humbrol 89 kéket kapott
|
|
|
|
|
|
A panelvonalakat rotringgal emeltem ki
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A matrica a HAD terméke
|
|
|
|
|
|
Az antennahuzal rugalmas szál
|
|
|
Halványan kivehető a jobboldali beömlő kisebb csatornája
|
|
|
|
|
|
Látható a hűtőnyílásban használt takaró és a nyitott szerelőnyílások
|
|
|
Felbakolva, talán futóműteszteléshez
|
|
|
Kopások a szárnytőnél és a kormányfelületeken
|