Miután Enzo Ferrari kosarat adott Henry Fordnak,az öreg kiadta a parancsot: Ferrariverő autó kell...és lőn..3 éven keresztül a Ford GT40 szépen elpáholt mindenkit.No,de lássuk a kitet. A Fujimitől megszokott minőség, szép kidolgozás,minimális sorja. Kapunk hozzá egy gyönyörű maratott hátsó rácsot + néhány apróság. A motornak csak a váltóját dolgozták ki,sajna.Ugyan a motorházfedél nem nyitható,de a nagyméretű rács és a szellőzőnyílások miatt megérdemelte volna a GT.
Én már az elején eldöntöttem,hogy nyithatóra építem,és sikerült is beszerezni egy brutál méretű V8-as blokkot,ami pont jónak tűnt erre a célra.Az eredetiben a\\\'66-os Ford Galaxie állat 7000cm-es blokkja hörgött,némileg tuningolva.A motorról levágtam a váltórészt és összeillesztettem a GT-váltóval.Egész jól sikerült,még tömíteni sem kellett.Mivel a neten sok jó képet találtam a motortérről is ,igy bőven ad teret a részletek elkészitéséhez.Szóval itt következik az \\\"igazi\\\" makettezés, mivel le kell gyártani az olajhűtőket,a különböző tartályokat, a komplett kipufogórendszert, karburátort, főbb vezetékek,bowdenek...stb.Hónapokra megvan az esti elfoglaltság.
Az alváz meg az első futómű elkészült,jelenleg a motortér van épités alatt.Hát még beletelik egy kis időbe mire minden elkészül,de megéri a fáradtságot.A GT 40 a mai napig fogalom a szupersportkocsik körében...