A többszörös Le- Mans gyöztes Ford

Ford GT 40 Mk 2 1966

1:24, Fujimi No.HR-13 (2007)
Pintér György - Múzeumi krimik Miután Enzo Ferrari kosarat adott Henry Fordnak,az öreg kiadta a parancsot: Ferrariverő autó kell...és lőn..3 éven keresztül a Ford GT40 szépen elpáholt mindenkit.No,de lássuk a kitet. A Fujimitől megszokott minőség, szép kidolgozás,minimális sorja. Kapunk hozzá egy gyönyörű maratott hátsó rácsot + néhány apróság. A motornak csak a váltóját dolgozták ki,sajna.Ugyan a motorházfedél nem nyitható,de a nagyméretű rács és a szellőzőnyílások miatt megérdemelte volna a GT.
Én már az elején eldöntöttem,hogy nyithatóra építem,és sikerült is beszerezni egy brutál méretű V8-as blokkot,ami pont jónak tűnt erre a célra.Az eredetiben a\\\'66-os Ford Galaxie állat 7000cm-es blokkja hörgött,némileg tuningolva.A motorról levágtam a váltórészt és összeillesztettem a GT-váltóval.Egész jól sikerült,még tömíteni sem kellett.Mivel a neten sok jó képet találtam a motortérről is ,igy bőven ad teret a részletek elkészitéséhez.Szóval itt következik az \\\"igazi\\\" makettezés, mivel le kell gyártani az olajhűtőket,a különböző tartályokat, a komplett kipufogórendszert, karburátort, főbb vezetékek,bowdenek...stb.Hónapokra megvan az esti elfoglaltság.
Az alváz meg az első futómű elkészült,jelenleg a motortér van épités alatt.Hát még beletelik egy kis időbe mire minden elkészül,de megéri a fáradtságot.A GT 40 a mai napig fogalom a szupersportkocsik körében...
GT 40 Mk 2 a pályán
GT 40 Mk 2 a pályán
az üvegek
az üvegek
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
alkatrész
az alváz
az alváz
Épülget
Épülget
alakul
alakul
a V8-as
a V8-as
az olajhűtő
az olajhűtő
cocpit
cocpit
hűtőduó
hűtőduó
a kiegyenlitő tartály
a kiegyenlitő tartály
motor nélkül
motor nélkül
benzinszürők
benzinszürők
rear 2
rear 2
2011.11.24
2011.11.24
készül
készül
2011.11.25
2011.11.25
2011.11.25
2011.11.25
matricázva
matricázva
a pályán
a pályán
2011.12.03
2011.12.03
2011.12.04
2011.12.04
2011.12.05
2011.12.05
2011.12.05
2011.12.05
DSCF9356
DSCF9356
DSCF9358
DSCF9358
DSCF9359
DSCF9359
DSCF9360
DSCF9360
DSCF9361
DSCF9361
A polcon
A polcon
2011.10.06.
Utolsó módosítás: 2012.06.14.
Titusz, Miskolc
Értékeld a cikket! ?
A cikket csak bejelentkezett felhasználók értékelhetik. Bejelentkezés, regisztráció
baumi94
2012.06.14. 13:21:34
Szia Titusz!
Ámulok és bámulok, nekem nagyon tetszik, és klasz, hogy tettél bele motort. Sok sikert a befejezéshez!
Titusz
2012.06.14. 23:43:19
Szia Baumi!Köszi a biztatást,rám is fér.Most pihenek a motorfedél befejezésére,egy
Ferrari 288.GTO-n munkálkodom.Ha elkészült folyt. a GT-t.Amúgy te is verdákban utazol? Üdv:T.
baumi94
2012.06.15. 17:40:24
Igen én is, bár én inkább amcsi kocsikat építek és bár nem vagyok miskolci, de ismerem a miskolci makettezőket, ja meg oda járok suliba. Mondjuk lehet, hogy már találkoztunk, a miskolci versenyen ifiben enyém volt az oldsmobile 4-4-2 izomautó.
Titusz
2012.06.15. 19:12:14
Hali! Az lehet,tavaly egy \'64-es Mustang convertible-t vittem el,ez volt mostanában az első autóm amit 1:24-ben csináltam.Amugy nekem is leginkább az amcsi verdák jönnek be,leginkább az 50-60-as évekből.Tonképpen 3 készül most a GT40 a Fercsi meg 1 \'61-es Chevy Impala covertible.Ha irsz egy emilt küldök pár képet.Üdv:T
baumi94
2012.06.15. 21:05:00
Szia Titusz! Megnéztem miket építettél, a mustang az remek. Ez a legutóbbi munkám.
http://makettinfo.hu/forum/image.php?img_url=upload%2F201201%2F1509406_67107_DSC00393.jpg#image_279301
Nálam egy 72-es corvette készül, lassan haladok, de amit lehet kihozok belőle, aztán építek valami versenyautó félét is.
Szólj hozzá! ?
Megjegyzést csak bejelentkezett felhasználók írhatnak. Bejelentkezés, regisztráció