|
|
Ezen a csinos csigalépcsőn juthatunk fel a fedélzetre, amit teljes hosszában bejárhatunk
|
|
|
|
|
|
A Kuznyecov NK-12 hajtóművek egyenként 15000 LE teljesítményt adtak le
|
|
|
A Tu-95 is ilyen hajtóműveket kapott, de itt nagyobb, 6,2m átmérőjű légcsavarokat alkalmaztak
|
|
|
A hatalmas gondolákba visszahúzódó főfutók
|
|
|
A baloldali gondolán át jutunk a géptörzsbe
|
|
|
Pillantás a farokrész irányába
|
|
|
A hatalmas törzs két oldalán rengeteg helyet elfoglalnak az eltakart berendezések
|
|
|
A félig nyitott rakodórámpa
|
|
|
A raktér bal hátsó hátsó fala
|
|
|
A tehertér a rámpától az orrig
|
|
|
Egy csörlő, minden eshetőségre...
|
|
|
Az orrba két oldalfolyosó vezet, amik elöl találkoznak
|
|
|
A baloldali folyosó
|
|
|
A két folyosó a navigátor fülkéjénél fut össze
|
|
|
Az üvegezett orr és a navigátor munkaállomása
|
|
|
A jobboldali folyosó
|
|
|
Az ajtón keresztül körbeérnénk a raktérhez
|
|
|
Mindkét oldalról meredek lépcső vezet a felső szintre, a pilótafülkéhez
|
|
|
A lépcső tetején egy hangulatos kis szalon fogad minket
|
|
|
A pilótafülke ajtaja
|
|
|
Ellenfényes pillantás a pilótafülkébe
|
|
|
Az állványon fel lehet jutni a kupolaablakhoz
|
|
|
Ezt látni a tetőablakból
|
|
|
Van egy kémlelőablak a raktér felé is
|
|
|
Innen jól látni a raktér hosszában dolgozó futómacskákat
|