Pintér György - Múzeumi krimik
A negyedik lépés a középső fedélzetrész összeállítása volt.
Az építést hátulról kezdtem el. Összeállítottam és beépítettem a tűzvezető radarokat, valamint a második kémény körüli fegyverzetet. A Tomahawk rakéták konténereit lecseréltem a korábban már említett JAG nevű cég konténereire. A Gold Medal Models maratásból pedig felraktam a korlátokat, lépcsőket és létrákat.
Ezután a parancsnoki hidat és az első kéményt építettem meg. Itt talán az egyik leglátványosabb részlet, a parancsnoki híd ablakainak kialakítása volt. Lecsiszoltam a műanyag ablakokat és maratott ablakkerettel pótoltam őket. Sajnos az építés későbbi szakaszában ez a keret deformálódott, és eléggé lerontotta az összhatást a kész maketten. Következett az első kémény és a főárbóc.
A makettben lévő árbóc megfelelőnek látszott, mind méretre és alakra. Ám mikor megtartottam a szárazpróbát azt tapasztaltam, hogy az árbóc teteje valamiért mindig jobbra akar fordulni. Mintha az alkatrész meg lett volna csavarodva. A sok „egyenesítési” próba vége egy törés lett. Annyira nem is volt baj. Sztirolból és az árbócdarabokból újjáépítettem a főárbócot, mostmár egyenesen. Utána tettem fel a korlátokat, a radart és a kötélzetet.
Ezután a másodlagos fegyverzet építése következett.
Itt is a JAG tornyokat használtam, egy Master-Model nevű lengyel cég csöveivel. A műanyagcsöveket levágtam a blast bagekről, a helyüket kifúrtam és beraktam a rézcsöveket. Majd beragasztottam őket a tornyokba.
Ezzel az építés főbb lépései tulajdonképp készen is voltak.
Folytatása következik!