Pintér György - Múzeumi krimik
Következett a részletek kialakítása.
Az első a mentőtutajok tartóinak felragasztása volt. Egy korábban használt maratás létráiból alakítottam ki az alapokat, majd sztirolból kivágtam és kékre festettem a tartókat. Utána az eredeti hajóról készült képek alapján elhelyeztem őket. A harmadik képen látható a tartók végleges elhelyezkedése.
Ezután következett a hátsó lámpasor és a hátsó vezénylőhíd kialakítása.
A lámpatestek itt is sztirolból készültek és a híd fölötti mellvédre lettek felragasztva. Aztán az üzemanyagtöltő állás összeállítása következett. Az alsó részen látható csörlőket szintén sztirolból, a korlátokat pedig maratásból alakítottam ki, fotók alapján.
Utána a hátsó emelődaru következett. Mivel a fotók szerint kellett pár merevítő, így a gyári alkatrész itt is némi sztirollal és maratással lett megtámogatva.
Következtek a csónakok. Nem volt velük különösebb probléma. Az aljukat feketére, a felső részt pedig a hajó felépítményéhez használt szürkére festettem. Itt egy részletet emeltem ki. Az eredeti hajón a csónakdarukat egy rugós szerkezet mozgatta. A maketten ezt egy sztirolrúd köré tekert dróttal imitáltam.
Végül így nézett ki a félkész makett egy ideiglenes alapra helyezve.