![]() |
a kész gép (1)
|
![]() |
hb
|
![]() |
a kabin ennyiből állna
|
![]() |
a jégtelenítőt lecsiszoltam
|
![]() |
a gyanta orrkúp jó irányba felhelyezve
|
![]() |
a beömlőkből volt mit kiszedni
|
![]() |
lerx betoldás
|
![]() |
kivágás
|
![]() |
ülés mögötti tér
|
![]() |
ülés feljavítás 1
|
![]() |
ülés mérete
|
![]() |
ülés feljavítva 1
|
![]() |
utánöntött szélvédő betoldással az elején
|
![]() |
a gyári és az utánöntött szélvédő
|
![]() |
nyers H27. Ezen még világosítanom kellett
|
![]() |
maszkolás blu-tak-al
|
![]() |
boci színek
|
![]() |
alakul a festés
|
![]() |
futószárak MrHobby C8
|
![]() |
hajtóműkiömlő króm
|
![]() |
kicsit megbolondítva színekkel
|
![]() |
sidewinder és ACMI pod
|
![]() |
a kész gép (2)
|
![]() |
a kész gép (3)
|
![]() |
a kész gép (4)
|
![]() |
a kész gép (5)
|
![]() |
a kész gép (6)
|
![]() |
a kész gép (7)
|
![]() |
a kész gép (8)
|
![]() |
a kész gép (9)
|
![]() |
a kész gép (10)
|
![]() |
a kész gép (12)
|
![]() |
a kész gép (13)
|
![]() |
a kész gép (14)
|
![]() |
a kész gép (15)
|
![]() |
a kész gép (16)
|
![]() |
a kész gép (17)
|
![]() |
a kész gép (18)
|
![]() |
a kész gép (23)
|
![]() |
a kész gép (24)
|
![]() |
a kész gép (25)
|
![]() |
a kész gép (26)
|
![]() |
a kész gép (27)
|
![]() |
a kész gép (29)
|
![]() |
a kész gép (30)
|
![]() |
a kész gép (31)
|
![]() |
a kész gép (33)
|
![]() |
a kész gép (34)
|
![]() |
a kész gép (35)
|
![]() |
a kész gép (36)
|
![]() |
a kész gép (37)
|
![]() |
a kész gép (38)
|
![]() |
a kész gép (39)
|
![]() |
a kész gép (40)
|
![]() |
a kész gép (41)
|
![]() |
a kész gép (42)
|
![]() |
a kész gép (43)
|
![]() |
a kész gép (44)
|
![]() |
a kész gép (45)
|
![]() |
a kész gép (46)
|
![]() |
a kész gép (47)
|
![]() |
a kész gép (48)
|
![]() |
a kész gép (49)
|
![]() |
a kész gép (50)
|
![]() |
a kész gép (51)
|
![]() |
a kész gép (52)
|
![]() |
f5 e (1)
|
![]() |
f5 e (2)
|
![]() |
f5 e (3)
|
![]() |
f5 e (4)
|
![]() |
f5 e (5)
|
![]() |
f5 e (6)
|
![]() |
f5 e (7)
|
![]() |
f5 e (8)
|
![]() |
f5 e (9)
|
![]() |
f5 e (10)
|
![]() |
f5 e (11)
|