![]() |
Radar és a torony
|
![]() |
kémény
|
![]() |
nappali híd
|
![]() |
első felépítmény
|
![]() |
4 csövű légvédelmi ágyú
|
![]() |
az első felépítmény az ágyúval
|
![]() |
a felépítmény szemből
|
![]() |
a hangár szellőzője
|
![]() |
a refi és a nappali híd "fénykorában"
|
![]() |
a felépítmény oldalról
|
![]() |
ez Én vagyok a művemmel
|
![]() |
fedélzettel együtt
|
![]() |
épülő hajóorr
|
![]() |
hajótest
|
![]() |
hajótest szemből
|
![]() |
parancsnoki híd
|
![]() |
kémény és a hangár
|
![]() |
majdnem mintha rajta lennék
|
![]() |
így én is szerettem volna nézni élőben
|
![]() |
parancsnoki híd részlet
|
![]() |
kémény teteje
|
![]() |
kémény melletti hangár csukott ajtóval
|
![]() |
kémény melletti hangár nyitott ajtóval
|
![]() |
ez egy gyönyörű hajóorr
|
![]() |
2. radar
|
![]() |
a "hajóról" lenézve
|
![]() |
épül a horgony helye
|
![]() |
a 3 meghajtó tengely
|
![]() |
a kettős kormányzás megoldása
|
![]() |
"Achilles sarka"
|
![]() |
tat rész
|
![]() |
kormánylapát hátulról
|
![]() |
az egyik ágyútorony
|
![]() |
az ágyútorony felépítése
|
![]() |
páncélozott parancsnoki híd
|
![]() |
az elrontott szellőző
|
![]() |
az új szellőző helye
|
![]() |
az új szellőző próbája
|
![]() |
a szellőző építése
|
![]() |
a horgony hely kialakítása
|
![]() |
papírral megoldva
|
![]() |
az új szellőző rácsai
|
![]() |
horgony hely alakulása
|
![]() |
kigittelve a horgony hely
|
![]() |
fedélzettel szebben mutat
|
![]() |
a radar meghajtása
|
![]() |
a walkman új élete
|
![]() |
a szellőző rács felrakása
|
![]() |
szellőző rácsok (csak ezzel lehet felrakni a helyére)
|
![]() |
A "hajógyár"
|
![]() |
hangár
|
![]() |
légvédelmi ágyú
|
![]() |
nappali híd
|
![]() |
képeim 009
|
![]() |
képeim 012
|
![]() |
Schlachtschiff Bismarck
|
![]() |
Bismarck bepókhálózva 005
|
![]() |
Bismarck bepókhálózva 009
|
![]() |
motor 1
|
![]() |
motor
|
![]() |
ennyi van kész idáig
|
![]() |
A hűtőrendszer félkészen 001
|
![]() |
képek 013
|
![]() |
"Ku Klux Kán"
|