Pintér György - Múzeumi krimik
Még valamikor a télen a bátyusomnak megrendeltem a neten a Revell Boeing 737-ét, mivel többször repült már ilyen géppel kiváncsi volt, hogyan néz ki 144-szer kisebben.
Mivel egy állványra fog kerülni, ezért a futóműveket nem építettem meg. Ezért nem kellett olyan sok mindent ragasztani, csak a törzs, szárnyak, hajtóművek és egypár apróság. Az építéssel megvoltam egy nap alatt.
Mivel akkor még nem volt fújóm,ezért kénytelen voltam a barátom segítsegét kérni. Először a törzset fújta Revell 5-tel, majd a szárnyakat különböző szürke keverékével. Végül a hajtómű, függőleges vezérsík és a szárnyak végeit Revell 51-tel. Következett a matricázás, de még előtte befestettem a hajtóműveket ezüst és alumínium (Revell 90, 91+9). A matricázás befejeztével még egy rétegnyi Vallejo Air matt lakk következett.
Az érsekújvári makettverseny közeledtével úgy döntöttem, elviszem a gépeket (azóta már csináltam egy C-17-est és egy Airbus A320 Aeroflot-ot is, de az nem sikerült olyan jól, hogy elvigyem a versenyre)és benevezek velük. Meg is kértem a bátyusomat, hozza vissza a gépeket, mivel egy-két hibát még kijavítok rajtuk. A javítgatások után még jól felhigított fekete olajfestéket futtattam a panelvonalakba, majd a felesleget letöröltem. És, hogy csillogjon, kapott egy réteg Revell vízbázisú fényes lakott.