Pintér György - Múzeumi krimik
Régóta vágytam erre a makettre, és mikor megérkezett nagyon megörültem.
Első látásra nagyon jónak néz ki a készlet, alig van sorja, amit le kéne szedni róla, s a matricák is nagyon jó minőségűek.
1982-ben használták ezt a gépet, a BMW szállította hozzá a motort. A többi motorgyártótól eltérően ők nem V-motort építettek, hanem sima soros négyhengerest, ami 1500 köbcentiméteres turbós volt, de nagyon erős, közel 800 LE-t tudott leadni 82-ben. Ez a teljesítmény 86-ban érte el a csúcsot, akkor 1300 LE-t (!) tudott, ami - valjunk be - nem semmi.
A készletből elkészíthetjük Piquet 1-es, vagy Patrese 2-es rajtszámú versenygépét, eldönthetjük, hogy felrakjuk-e az első szárnyat vagy nem.
Összességében mindenkinek ajánlom, aki szereti az F1-et, én megrendeltem hozzá a kiegészitőket, úgy még élethűbb lesz a makett, de így is megfelelő.