A kit így utólag nagyon tetszett. Igazi AMT, aki épített már AMT-t, tudja mire gondolok.
Az összeállítást az alvázzal kezdtem. Elég jól összeáll, és az alkalmazott műanyag is egész jó. A kit megépíthető több verzióba, kétfajta űléssel, üzemanyag tartállyal. Én a kerek tartályokra szavaztam.
Nekem a vezető kínzó űlés tetszett meg jobban, ezért az került bele. A festésével többet molyoltam a szokásosnál, de szerintem megérte.
A kipufogóból is lehet egy illetve két kipuffosra építeni. Nekem az egy puffos tetszett jobban, de a kithez adott sehogysem tetszett. A végén gáyrtottam sztirol csövekből egy sajátot, illetve kapott egy fél oldalas hővédő lemezt. Ezt ki kellett furkálni, eltartott egy darabig...
Nem kenyerem a sok ömlengés a makettekről, de ez egy szenvedős darab. AMT. Ettől függetlenül jobban tetszik mint az Italerik. No de mindegy.
Egy pár szenvedés:
- Nem voltak teljesen világosak az üzemanyagtartály bekötési pontok. Most, hogy a fülke tartó bakok jönnének, látszik is, hogy picit arrébb kellett volna őket tenni... már mindegy. Jön a faragás.
- Az új kipuff elég jól áll, most öregítem és finoman razsdásítom a csövet. Nem akarom túlzásba vinni, de nem króm csövet akarok feltenni, hanem azt a régi fajta egyszerű (vas?) csövet, amit még a motortól ilyen távol is, de az évek folyamán azárt megevett a hő. (Lévén Chevy Titan-ról van szó, nem a NASA-tól vették a felhasznált anyagokat). Majd erre jön a krómozott hővédő, külön egységként. Szerintem jó hatása lesz...
- A fékeket vághattam le, mert hozzáértek a gumikhoz. Ezen azért leesett az állam... A kész alvázba vághattam bele, és toldhattam meg a tartó karokat 1-2 mm-rel.
- A gumik egyébként nekem nagyon tetszenek, alap készletben eddig ez a legszebb, szerintem. Megcsiszoltam, megporoztam őket, hogy használt kinézetük legyen.
Készül egy pótkocsi, ennek az oldalára airbrush-sal jön egy kép.