Pintér György - Múzeumi krimik
Nos,ezt a makettet még múlt decemberben kaptam meg karácsonyra. A gép a 154. Felderítőszázadban szolgált, 1943-ban Tunéziában.
Azonnal nekiláttam az összerakásnak, átlagos Italeri-minőség,és persze jó ár-érték arány! Nem volt sok gond az összeszereléssel, kicsit reszelni kellett itt-ott! Jó az alaktrészbontás és szépek a felületek.
Amerikai gép révén nem volt nehéz a festés: olive drab és light ghost grey az alja, valamint a kabinbelső green zinch chromate flat-re pingáltam, mert az volt itthon és tettszett is!
A Modell Master festékeit használtam, a kódok ebben a sorban: 1711, 1728 és 1734.
A gép erősen sáros,mivel felszállás közbe érte találat(a vér a képeken is fog látszani, biztos vagyok benne)
A koszolás Humbrol és Modell Master festékekkel történt,egy kis sár és egyéb kosz.Gondolkodtam a rozsdán, de azért ezek karbantartott gépek voltak. Ja igen,és mivel kicsit harcedzett,ezért az éleket fémesre koptattam,na és persze a porozás sem maradhatott ki a szórásból!
A lövedék ütötte nyomokat olvasztással értem el. Egy régi mikroszkópkészletből szedtem ki egy hegyes fém pálcát műanyag nyéllel, ezt fölmelegítettem és lyukakat vájtam a kabin köré és a kabintetőbe.
Elsőre csináltam ilyet,remélem jól sierült, nekem tetszik.
Nos egyenlőre ennyi lenne, ha eszembe jut valami,azt még megírom nektek!