Pintér György - Múzeumi krimik
Dobozbontáskor eléggé lehangolódtam, a kit meglehetősen kevés, 26 darab alkatrészből állt. A dobozban lévő alkatrészek minősége is elég rossz.
A pilóta kidolgozottsága pocsék, ráadásul öntéshibás, úgy néz ki, mint akit hasba lőttek , a motor kidolgozottsága is kívánnivalókat hagy maga után, sebaj egy kis rézdróttal feljavítható. Műszerfal nincs, ezt saját magunknak kell elkészíteni. Ha már itt tartunk, ajánlom mindenkinek, hogy a propellert is készítsék el fából. A szárnyak alján kilökőtüskék nyomai látszanak (4 darab), ezeket el kell tüntetni. A törzs eléggé elfogadható.
A futómű alkatrészei nagyon sorjázottak.
A matricák szépek, de matricázás előtt érdemes fényes lakkal lelakkozni a felületet.
A zsinórozáshoz a doboz nem tartalmaz egyetlen alkatrészt sem, ezt magatoknak kell előteremteni (bőrvarró cérna, vékony rézdrót).
Első ránézésre megrémültem, de később rájöttem, hogy a dobozból sok munkával, rengeteg feljavítással szép makett építhető. Kezdőknek nem ajánlom.
Első lépésként összepróbáltam a szárnyat és a törzset.Mivel tökéletesen illeszkedett összeragasztottam , a Testors 1781-es alumíniumával lefújtam a gép első részét majd beépítettem a motort.Beépítés után rézdrótból elkészítettem a szelepszárakat és festés után beépítettem. Műanyag lapból kivágtam egy 7.5x4.3 mm nagyságú téglalapot,vékony alumínium lapból( pl.sörös doboz)pedig elkészítettem a műszereket.Következett a gép alja és az ülés beépítése,ez nem okozhat gondot jól illeszkednek az alkatrészek.A festést nem a Revell útmutatása szerint készítettem.A testors 1728-as és a revell 6-os színeiből kevertem ki a gép alapszínét,fehér festékkel felfújtam a felségjelek és a gép hátsó felén lévő minta alapját, majd feketével a felségjeleket és a mintát.Vigyázat,ha valaki ugyanígy akarná lefesteni a gépet lajstromszáma nem 105/15 hanem 226/13. Kihúztam a merevítő és vezérlő zsinórokat a szárnyra hatalmas lett a változás. A hátsó felségjel és minta már harmadjára fogott ki rajtam de nem adom fel.