Ford Mustang Convertible Lowrider

Ford Mustang GT Convertible

1:24, Revell
Pintér György - Múzeumi krimik Először is hadd mondjam el,hogy ez lesz itt az első cikkem az oldalon. Szóval,ha esetleg olyat írnék,ami nem éppen felel meg a valóságnak, nyugodtan javítsatok ki. De mivel elég sok segítséget kaptam már a fórumon,viszonozni szeretném valamilyen szinten. Remélem,hogy valami hasznát fogjátok venni majd cikk(jeim)nek,hátha valakinek segít a választásban.

A makettről azt tudom elmondani,hogy szépen van kidolgozva,minden jól illeszkedik. Az öntőkereteken összesen 97db alkatrészt találunk. Néhány alkatrészen vannak sorják,de 1-2 alkatrészen akkora öntésmaradvány van, hogy abból például külön kiönthették volna a beltérbe a kézifékkart. Én az építés során inkább minden alkatrészt átcsiszolgattam,sorjátalanítottam,az a biztos. Motort is kell építenünk, ami tetszett is,mert ez volt az első olyan makettem,amibe motort is kell építeni. Nagyon tetszettek a karosszériában levő Mustang GT feliratok. Viszont hiányoltam,hogy a fékek egyáltalán nincsenek kidolgozva,féktárcsát nem tartalmaz a makett,viszont ha a Revell által adott felnit rakjuk rá,akkor úgyse látnánk.

A készletből egy lowridert lehet elkészíteni,de nekem nem igazán jött be ez a stílus,ezért inkább egy úgymond széria Mustangot készítettem belőle. A kitben találtam lowrider és gyári Ford kereket is,viszont a gyárira nem volt gumi! Nem tudom,hogy most nem járt-e hozzá vagy azt kivették belőle. (Akinek volt ilyen kitje,az írja már le,hogy neki volt-e benne, csak kíváncsiságból.) Szerencsére volt egy szett Tamiya gumim, ami pont ráment a felnire. Ezzel meg is oldódott a problémám. A motorral kezdtem az építést,amit be is kábeleztem. Rézdrótot használtam hozzá. Majd ezután az alváz következett. Itt próbáltam egy kicsit rozsdásítani a képeken látható eredménnyel.

Ezután a karosszéria festése következett,amit Tamiya TS-51 Telefonica Blue-val fújtam le. Sajnos az első lökösön megfolyt a festék ami nem lett túl szép de sajnos nem volt több festékem hogy kijavítsam. De majd egyszer talán. Ezután egy nagyobb,kb. 2hónapos szünet következett,majd december közepén gondoltam arra,hogy jó lenne már befejezni ezt a makettet. Ekkor készítettem el a belteret,amit először fehérre csináltam,majd inkább a mostani szín mellett döntöttem. Ez szerintem sokkal élethűbben néz ki,mint az előtte levő fehér. Ezután a még fennmaradó apróságokat is lefestettem,majd elkezdtem összeállítani az egészet.

A végeredmény nem lett olyan rossz szerintem,de szebb lett volna,ha elöl nem folyik meg a festék,és az első lámpát kicsit fel tudtam volna javítani. Ahhoz képest,hogy először gyakorlásra szereztem be ezt a makettet viszonylag olcsón,a végére azért mégis megtetszett.
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21.sorja
21.sorja
22.sorja
22.sorja
23
23
24
24
25
25
26
26
27
27
28
28
29
29
30
30
31
31
32
32
33
33
2010.01.25.
Utolsó módosítás: 2010.01.31.
Rocco
Értékeld a cikket! ?
A cikket csak bejelentkezett felhasználók értékelhetik. Bejelentkezés, regisztráció
kovács_bt
2010.02.17. 09:54:25
Ahhoz képes milyen szörnyűséget kellett volna csinálni a doboz alapján Ahhoz képest nagyon tetszik a végeredmény :)
grat
vlevi
2010.02.17. 16:53:15
Na, ez az a Mustang, amit nem bírnék elképzelni a polcomon :)
Mint egy Lada Samara kabrió :)

De a megvalósítás szép.
spike428
2010.02.17. 17:47:14
Hali!
Jó lett a paci! Lehet hogy hasonlít egy ladára, de ezt szívesebben vezetném mint a másikat. :) A beltérnél tényleg jobb ez a szín mint a fehér. A motortér is tetszik és a szín is. Gratula!

Üdv.: Robi
Juhasz.Adam
2010.02.18. 16:47:18
Szééééép, bár én nem értek az autókhoz, de örülök, hogy egyszínű kék lett nem olyan telematricázott akármi ami a dobozon van!
Szép munka gratulálok!!!!
Szólj hozzá! ?
Megjegyzést csak bejelentkezett felhasználók írhatnak. Bejelentkezés, regisztráció