A makett az RS models terméke, dobozból építettem, csak az antennahuzal került pótlásra damilból és a szárny antennája húzott szálból.
Az alkatrészek minőségével alapvetően meg voltam elégedve, egyedül a hűtő zsaluinál volt némi öntési eltérés. Tömítést a hűtőnél és a kabin első ill. hátsó "üvegénél" kellett alkalmaznom.
Nekem ez volt az első vákumos kabintetőm, kicsit tartottam tőle. Nem alaptalanul. Szárazpróba során derült ki, hogy sajnos a középső rész széltébe-hosszába pontatlan! Megoldás: nyitott kabin. Ehhez három részre kellett vágnom, a középső harmad szépen hátracsúsztatva... Sem jó. A hátsó harmadon felfekszik, a szélei szépen lógtak a levegőben. Javítani kell. Javítani? Javítani! Dioráma, a téma az asztalon hever, szó szerint. Az asztal lábai egy Huey helikopter csúszótalpaiból, míg az asztallap a deszanttér ülésének háttámlájából készült. Probléma megoldva. Az összeállítás során más komoly baj nem volt.
Ecsettel festettem, korabeli fotók, rajzok és az interneten talált makettfotók segítségével. Az általam használt főbb szinek (mind Revell, mert nekem ennek van meg a teljes választéka): 49 light blue, 361 olive green, 374 grey, 382 wood brown, 15 yellow.
A matricák minőségével elégedett voltam, felhelyezésük után a vezérsíkok belépőéleit ecsettel festenem kellett, mert ott nem takartak megfelelően. A képek a nemzeti szinek zöldjét nagyon fakón adják vissza.
A damil antennahuzal első próbálkozás számomra, eddig csak sugárhajtású gépeket készítettem. Még fejlődnöm kell.
Koszolást, kopást, panelezést nem végeztem, szerintem ebben a méretarányban ekkora gépnél ez még megbocsájtható(utólag az észrevételeknek engedve ezt megtettem).
A technokol-homok talajra felkent matt lakkra szórtam a műfüvet két színből foltokban, ill. hosszabb szálakból készítettem csomókat, hogy megtörjem a homogén hatást.
A figurák a Revell Pilots & Ground crew dobozából származnak, szintén uttörőmunka a részemről.
Várom az észrevételeket!