aIMG_0013
|
a két első tngely
|
a motor váltó nélkül
|
vázpróba
|
eredeti első rugók
|
rugók méretre vágva
|
IMG_0027_1
|
kormányzás áttétele, hogy más szögben forduljanak a kerekek
|
itt látható a más szög
|
vázba beletoldva
|
a Revell motorra ráépítve az Italeri váltó
|
festés után
|
fülke festve
|
aIMG_0176
|
váltókar helye kifúrva
|
lépcsők szintén kifúrva
|
polc a műszerfalra
|
váltókar a motoron, és néhány kábel
|
így bújik be a helyére
|
így meg ki
|
aIMG_0086
|
kávét?
|
aIMG_0090
|
IMG_0091_1
|
motor a helyén, lefestve
|
itt már a fülke is kezd alakulni
|
kipufogók
|
kifúrva...
|
próbálgatom
|
IMG_0137_1
|
IMG_0138_1
|
IMG_0140_1
|
IMG_0141_1
|
IMG_0142_1
|
IMG_0180_1
|
IMG_0186_1
|
a hátsó lámpák is újak
|
kezdődik a felépítmény építése
|
IMG_0192_1
|
itt már megpakolva
|
IMG_0206_1
|
IMG_0207_1
|
doboz, tartály, minden van már rajta
|
festés utáni próba
|
IMG_0232_1
|
IMG_0233_1
|
IMG_0239_1
|
a kipufogó csőbe is kellett egy pár extra kunkor
|
hűtő is bekötve
|
IMG_0028_1
|
lakat
|
tükrök
|
IMG_0034_1
|
új légszűrőház
|
na itt már nehéz követni mi hová megy
|
IMG_0039_1
|
IMG_0040_1
|
tükrök készen
|
IMG_0043_1
|
IMG_0045_1
|
IMG_0048_1
|
kipufogó megkurtítva
|
IMG_0054_1
|
IMG_0057_1
|
IMG_0069_1
|
IMG_0072_1
|
IMG_0073_1
|
aIMG_0001
|
aIMG_0003
|
aIMG_0007
|
aIMG_0011
|
szerelvényben
|