![]() |
aIMG_0013
|
![]() |
a két első tngely
|
![]() |
a motor váltó nélkül
|
![]() |
vázpróba
|
![]() |
eredeti első rugók
|
![]() |
rugók méretre vágva
|
![]() |
IMG_0027_1
|
![]() |
kormányzás áttétele, hogy más szögben forduljanak a kerekek
|
![]() |
itt látható a más szög
|
![]() |
vázba beletoldva
|
![]() |
a Revell motorra ráépítve az Italeri váltó
|
![]() |
festés után
|
![]() |
fülke festve
|
![]() |
aIMG_0176
|
![]() |
váltókar helye kifúrva
|
![]() |
lépcsők szintén kifúrva
|
![]() |
polc a műszerfalra
|
![]() |
váltókar a motoron, és néhány kábel
|
![]() |
így bújik be a helyére
|
![]() |
így meg ki
|
![]() |
aIMG_0086
|
![]() |
kávét?
|
![]() |
aIMG_0090
|
![]() |
IMG_0091_1
|
![]() |
motor a helyén, lefestve
|
![]() |
itt már a fülke is kezd alakulni
|
![]() |
kipufogók
|
![]() |
kifúrva...
|
![]() |
próbálgatom
|
![]() |
IMG_0137_1
|
![]() |
IMG_0138_1
|
![]() |
IMG_0140_1
|
![]() |
IMG_0141_1
|
![]() |
IMG_0142_1
|
![]() |
IMG_0180_1
|
![]() |
IMG_0186_1
|
![]() |
a hátsó lámpák is újak
|
![]() |
kezdődik a felépítmény építése
|
![]() |
IMG_0192_1
|
![]() |
itt már megpakolva
|
![]() |
IMG_0206_1
|
![]() |
IMG_0207_1
|
![]() |
doboz, tartály, minden van már rajta
|
![]() |
festés utáni próba
|
![]() |
IMG_0232_1
|
![]() |
IMG_0233_1
|
![]() |
IMG_0239_1
|
![]() |
a kipufogó csőbe is kellett egy pár extra kunkor
|
![]() |
hűtő is bekötve
|
![]() |
IMG_0028_1
|
![]() |
lakat
|
![]() |
tükrök
|
![]() |
IMG_0034_1
|
![]() |
új légszűrőház
|
![]() |
na itt már nehéz követni mi hová megy
|
![]() |
IMG_0039_1
|
![]() |
IMG_0040_1
|
![]() |
tükrök készen
|
![]() |
IMG_0043_1
|
![]() |
IMG_0045_1
|
![]() |
IMG_0048_1
|
![]() |
kipufogó megkurtítva
|
![]() |
IMG_0054_1
|
![]() |
IMG_0057_1
|
![]() |
IMG_0069_1
|
![]() |
IMG_0072_1
|
![]() |
IMG_0073_1
|
![]() |
aIMG_0001
|
![]() |
aIMG_0003
|
![]() |
aIMG_0007
|
![]() |
aIMG_0011
|
![]() |
szerelvényben
|