Pintér György - Múzeumi krimik
Másodjára építettem meg ezt a gépet. Az első az nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna, ezért azzal nem annyira dicsekedtem. De ezt már meg merem mutatni.
A készlet műanyagja az átlagnál puhább, óvatosabban kell vele dolgozni, hamar túlszalad a szike!
A pilótafülkével kezdtem, amit Microdesign maratásokkal javítottam fel. Ugyanennek a gyártónak, valamint az Eduard fotomaratásának egyes részeit használtam fel az építés hátralévő részeinél. A feljavított gyanta hajtóművek az Amigo models-től származnak. Ezeknek a rögzítését egyedileg kellett megoldani, mert a gyári pontokhoz nem passzoltak. Gyurma segítségével központosítottam őket, majd a gyári hajtóművekhez való műanyag alkatrészekkel rögzítettem a törzsben a végleges helyükön. Ezután a gyurmát eltávolítottam, hogy ne legyen farnehéz a gép. Az orrkúpba egy M10-es csavaranyát ragasztottam be seggreülés ellen.
A kerekeket ResKit gyantákra cseréltem, valamint a főfutók keréktengelyeit levágtam (vékonyak, kúposak és rossz irányúak voltak) és vastagabbat, irányhelyeseket ragasztottam a helyükre.
A gép alapszínét H308-assal, a dielektrikus paneleket és az orrkúpot H305-tel fújtam le. A hajtóművek körüli fém részeket Tamiya Flat alumíniummal, Tamiya Titanium golddal fújtam, majd lakkozás után még a Tamiya D és F jelű weathering készletéből kentem ide-oda, ízlés és referenciafotók szerint. A rakéták a Tempmodels-től származnak, szépek és részletesek.
A Matricázást a Begemot támogatta, nagyon szeretem ezeket, mert részletesek és könnyen lehet velük dolgozni. Vékonyak, de nem szakadnak el és a matricalágyító is gyorsan hat rájuk.
Nagyjából ennyi forma, a képek majd elmondják az eredményt.