IMG_0030_1
|
Így kezdődött
|
Első vágások
|
További darabolás
|
IMG_0003_2_1
|
Alakul az új hátsó rész
|
Az ablak toldása
|
Másik oldal
|
itt már összeállt
|
együtt a két oldal, már némi tömítőpasztával
|
a motor
|
az eredeti alváz
|
itt már darabokban a beépítendővel együtt
|
motor a helyén, hátsó rész együtt
|
készül a harmadik tengely új felfüggesztése
|
IMG_0382_1
|
IMG_0384_1
|
IMG_0385_1
|
így néz ki már kerékkel
|
első híd átalakítás
|
új első kerékagy
|
itt már fordul az eleje is
|
a kormányösszekötő ezután készült rézdrótból
|
lépcső kárpit
|
a felnik Alclad krómot kaptak
|
egy próba
|
az első szőnyeget nem volt egyszerű bevágni
|
az utasfolyosón szintén végig fut a szőnyeg
|
tűzoltópalack a vezető mögött
|
további kárpitozás már néhány üléssel
|
városnéző busz
|
a vezető helye
|
egy újabb próba
|
tető toldás
|
ez gyári alkatrész, mégis ennyit kellett tőmíteni
|
tető
|
alapozás
|
színre fújva
|
IMG_0024_1
|
IMG_0025_1
|
IMG_0076_1
|
IMG_0078_1
|
tetőkárpit
|
IMG_0082_1
|
matricák
|
kezd összeállni
|
IMG_0107_1
|
IMG_0108_1
|
IMG_0111_1
|
kész
|
IMG_0021_1
|
IMG_0023_1
|
IMG_0024_1
|
IMG_0027_1
|
IMG_0029_1
|
IMG_0034_1
|
IMG_0028_1
|
IMG_0022_1
|