![]() |
IMG_0030_1
|
![]() |
Így kezdődött
|
![]() |
Első vágások
|
![]() |
További darabolás
|
![]() |
IMG_0003_2_1
|
![]() |
Alakul az új hátsó rész
|
![]() |
Az ablak toldása
|
![]() |
Másik oldal
|
![]() |
itt már összeállt
|
![]() |
együtt a két oldal, már némi tömítőpasztával
|
![]() |
a motor
|
![]() |
az eredeti alváz
|
![]() |
itt már darabokban a beépítendővel együtt
|
![]() |
motor a helyén, hátsó rész együtt
|
![]() |
készül a harmadik tengely új felfüggesztése
|
![]() |
IMG_0382_1
|
![]() |
IMG_0384_1
|
![]() |
IMG_0385_1
|
![]() |
így néz ki már kerékkel
|
![]() |
első híd átalakítás
|
![]() |
új első kerékagy
|
![]() |
itt már fordul az eleje is
|
![]() |
a kormányösszekötő ezután készült rézdrótból
|
![]() |
lépcső kárpit
|
![]() |
a felnik Alclad krómot kaptak
|
![]() |
egy próba
|
![]() |
az első szőnyeget nem volt egyszerű bevágni
|
![]() |
az utasfolyosón szintén végig fut a szőnyeg
|
![]() |
tűzoltópalack a vezető mögött
|
![]() |
további kárpitozás már néhány üléssel
|
![]() |
városnéző busz
|
![]() |
a vezető helye
|
![]() |
egy újabb próba
|
![]() |
tető toldás
|
![]() |
ez gyári alkatrész, mégis ennyit kellett tőmíteni
|
![]() |
tető
|
![]() |
alapozás
|
![]() |
színre fújva
|
![]() |
IMG_0024_1
|
![]() |
IMG_0025_1
|
![]() |
IMG_0076_1
|
![]() |
IMG_0078_1
|
![]() |
tetőkárpit
|
![]() |
IMG_0082_1
|
![]() |
matricák
|
![]() |
kezd összeállni
|
![]() |
IMG_0107_1
|
![]() |
IMG_0108_1
|
![]() |
IMG_0111_1
|
![]() |
kész
|
![]() |
IMG_0021_1
|
![]() |
IMG_0023_1
|
![]() |
IMG_0024_1
|
![]() |
IMG_0027_1
|
![]() |
IMG_0029_1
|
![]() |
IMG_0034_1
|
![]() |
IMG_0028_1
|
![]() |
IMG_0022_1
|