Pintér György - Múzeumi krimik
A P-47N változatot a csendes-óceáni hadszíntéren vetették be, 1944 decemberétől gyártották. Az előző változatokhoz képest megnövelték a szárny fesztávolságát, így a szárnyak alatt még két póttartályt lehetett elhelyezni.
A makett építésével nem volt sok problémám, minden megfelelően illeszkedett, csak néhány kisebb válzotatást csináltam az eredeti alkatrészeken. A kipufogó csöveket kifúrtam és kicseréltem egy P-51 készletből kölcsönzött alkatrészre, illetve az előttük található hűtőnyílásokat kicseréltem fotomaratás keretéből készített alkatrészekre. A motor hengereihez vékony rézszálból készítettem el a gyújtáskábeleket, minden hengerhez kettő kábel csatlakozik.
A pilótaülés hevedereit szintén ebből készítettem el. A pilótafülkében átalakítottam a célzókészüléket, mivel a dobozban található nem hasonlít az eredetire.
A géppuskacsöveket injekciós tűből készítettem el. A törzs hátsó része és a függőleges vezérsík között kifeszített antennakábel harisnyaszálból készült. A szárny alján lévő kör alakú fényszórót belülről alufóliával béleltem és egy átlátszó műanyag darabból készítettem bele izzót.
A festés kicsit több gondot okozott, mivel nem sok gyakorlatom van a polírozható metálfestékekkel. Enyhe koptatás után erősen felhigított sötétbarna festékkel futtattam be a panelvonalakat. Végül fénytelen lakkal fújtam le az egész makettet.