|
|
A bejáratot egy Sherman örzi
|
|
|
A múzeum épülete
|
|
|
A világ legöregebb járóképes harckocsija
|
|
|
Eredeti Saint-Chamond
|
|
|
Reanult FT-k
|
|
|
A Trippel SG6-ból jóval kevesebb készült mint a Volkswagen Schwimmwagenből
|
|
|
A legöregebb megmaradt Pz.II
|
|
|
Francia Panther
|
|
|
A Königstiger járóképes
|
|
|
2025 máriusában csak ennyit állítottak ki a Tigerből
|
|
|
Megtépázott Alkett-Jagdpanzer
|
|
|
A Jagdpanzer IV-esbe fúródott lövedék
|
|
|
Marderek és egy Wespe
|
|
|
Olasz Semovente da 75-18
|
|
|
Olasz Carro Armato M15-42
|
|
|
AMR 33 felderítő könnyűharckocsi
|
|
|
A dízelmotoros FCM 36-ból csak száz darab készült
|
|
|
Az AMC 35 tornyában két fő kapott helyet
|
|
|
Hotchkiss H 39
|
|
|
Renault R 35
|
|
|
A SOMUA S35 volt 1940-ben a legjobb francia harckocsi
|
|
|
Char B1 bis
|
|
|
A Pahnard AMD 35
|
|
|
Unic P 107 tüzérségi vontató
|
|
|
Francia ellenállók által épített páncélautó
|
|
|
A Szövetséges terem
|
|
|
M5A1 Stuart
|
|
|
Valentine
|
|
|
Comet
|
|
|
Korai T-34
|
|
|
Kalandos sorsú KV-1
|
|
|
Charles de Gaulle ezen a Panhard EBR-en tette meg utolsó útját
|
|
|
A Panhard EBR fejlesztése a világhbároú előttre nyúlik vissza
|
|
|
A háború utáni francia csarnok
|
|
|
Az ARL 44 nem futott be fényes karriert
|
|
|
A billenőtornyos AMX 50 (120 mm)
|
|
|
A légidesztantosok Vespa 150 TAP robogója
|
|
|
Egy korszerű Leclerc
|
|
|
A VSz technika egy részét Irakban zsákmányolták
|
|
|
Oktató T-72-metszet
|
|
|
DAF YP-401 PSzH
|
|
|
A hidegháború nyugati technikáját bemutató teremben
|
|
|
Nagyon kevés jármű látható szabad ég alatt
|
|
|
AMX-13 PDP hídvető
|
|
|
A látogatóktól elzárt terület, számos ritkasággal
|