![]() |
ágyú
|
![]() |
Kép 2
|
![]() |
horgonyok
|
![]() |
tat
|
![]() |
festve a fedélzet
|
![]() |
csigák festve
|
![]() |
horgony emelő festve
|
![]() |
fedélzet
|
![]() |
a "munka helyem"
|
![]() |
2
|
![]() |
3
|
![]() |
1
|
![]() |
oldal kotelek felrakva
|
![]() |
horgonyok is felkerültek
|
![]() |
3
|
![]() |
4
|
![]() |
6
|
![]() |
a kezdetek akkor még naturka volt
|
![]() |
a tervrajzok olaszosan lazák
|
![]() |
a fő és tolda vitorla
|
![]() |
a vitorla rudak már készen vannak
|
![]() |
illesztesek fénynél
|
![]() |
elő vitorla
|
![]() |
keresztes vitorlák
|
![]() |
a fő vitorla 2 hétig készült de megérte
|
![]() |
a toldavitorla felfűzése közelebről
|
![]() |
ez az amati slampos fővitorla rajza én egy kicsit fel tuningoltam
|
![]() |
ezt a megoldást a kolombusz hajóit elemezgető könyvből szedtem
|
![]() |
felkerült az elő vitorla is
|
![]() |
oldalról a kötél káosz
|
![]() |
kicsit tuningolt latinvitorla
|
![]() |
latinvitorla felszerelve
|
![]() |
már alakul
|
![]() |
a lyukaszto pad
|
![]() |
szimpla blokkok
|
![]() |
ket oldal felrakva
|
![]() |
formara vagas es csiszolas utan atfuras
|
![]() |
a nutok reszelovel keszultek lehet szeletelni
|
![]() |
festes elott es erzekeltetve a meretaranyt
|
![]() |
festve eppen szaradnak
|
![]() |
pinta egyik verziójának lehetséges hajó teste
|
![]() |
a pinta egyik lehetséges kötélzet rajza
|
![]() |
Juan de la Cosa nevű navigátor 1500-ból való rajza
|
![]() |
a csónak a helyén
|
![]() |
1
|
![]() |
2
|
![]() |
3
|
![]() |
4
|
![]() |
5
|
![]() |
6
|
![]() |
7
|
![]() |
900685_15146_2
|
![]() |
1
|
![]() |
2
|
![]() |
3
|
![]() |
4
|
![]() |
5
|
![]() |
6
|
![]() |
7
|
![]() |
8
|
![]() |
1
|
![]() |
2
|
![]() |
3
|
![]() |
4
|
![]() |
5
|
![]() |
pinta
|
![]() |
módosítások
|
![]() |
módosítások2
|
![]() |
Kép0139
|
![]() |
Kép0139
|