|
|
A kész szerelvény
|
|
|
Jellegzetes vonalak
|
|
|
A zöld-sárga kombináció meghatározó volt
|
|
|
A pórkocsin is dobozok
|
|
|
A rendszámok is régi időt idézik
|
|
|
Az alap makett
|
|
|
Ilyen volt a valóságban
|
|
|
A motor kiindulása
|
|
|
Elölről látszik a döntés
|
|
|
A felső rész teljesen új
|
|
|
Már elég jól készen
|
|
|
Motorpróba a helyén
|
|
|
Légtartályok az új tartón
|
|
|
Légtartályok bekötve
|
|
|
Az új tank
|
|
|
Itt már a helyén
|
|
|
A saját gyártású pótkeréktartó
|
|
|
A váz készen, festés előtt
|
|
|
Itt már lefestve
|
|
|
Az új hűtőrács
|
|
|
Itt már rajta vannak a csíkok is
|
|
|
Lökhárító kezdeti stádiumban
|
|
|
Itt már elnyerte végleges formáját
|
|
|
egy próba festés előtt
|
|
|
és után
|
|
|
Új a hátsó lámpa és a tartója is
|
|
|
Szerszámosláda
|
|
|
Hátul is van doboz
|
|
|
Árnyékoló
|
|
|
A belső tér
|
|
|
Kormány is átalakítva
|
|
|
Szinte már kész van
|
|
|
A maratás
|
|
|
Az új pótkocsiváz
|
|
|
A toldás
|
|
|
Pótkocsi plató alja
|
|
|
A váz lefestve
|
|
|
Az oldalak három darabból vannak
|
|
|
A kézifék, és kábelezés
|
|
|
20 éve még természetes volt
|
|
|
Útra készen
|
|
|
A pót hátulja is jellegzetes volt
|
|
|
A fülkén megjelenik a piros-fehér-zöld szín
|
|
|
Hungaricum
|