![]() |
A kész szerelvény
|
![]() |
Jellegzetes vonalak
|
![]() |
A zöld-sárga kombináció meghatározó volt
|
![]() |
A pórkocsin is dobozok
|
![]() |
A rendszámok is régi időt idézik
|
![]() |
Az alap makett
|
![]() |
Ilyen volt a valóságban
|
![]() |
A motor kiindulása
|
![]() |
Elölről látszik a döntés
|
![]() |
A felső rész teljesen új
|
![]() |
Már elég jól készen
|
![]() |
Motorpróba a helyén
|
![]() |
Légtartályok az új tartón
|
![]() |
Légtartályok bekötve
|
![]() |
Az új tank
|
![]() |
Itt már a helyén
|
![]() |
A saját gyártású pótkeréktartó
|
![]() |
A váz készen, festés előtt
|
![]() |
Itt már lefestve
|
![]() |
Az új hűtőrács
|
![]() |
Itt már rajta vannak a csíkok is
|
![]() |
Lökhárító kezdeti stádiumban
|
![]() |
Itt már elnyerte végleges formáját
|
![]() |
egy próba festés előtt
|
![]() |
és után
|
![]() |
Új a hátsó lámpa és a tartója is
|
![]() |
Szerszámosláda
|
![]() |
Hátul is van doboz
|
![]() |
Árnyékoló
|
![]() |
A belső tér
|
![]() |
Kormány is átalakítva
|
![]() |
Szinte már kész van
|
![]() |
A maratás
|
![]() |
Az új pótkocsiváz
|
![]() |
A toldás
|
![]() |
Pótkocsi plató alja
|
![]() |
A váz lefestve
|
![]() |
Az oldalak három darabból vannak
|
![]() |
A kézifék, és kábelezés
|
![]() |
20 éve még természetes volt
|
![]() |
Útra készen
|
![]() |
A pót hátulja is jellegzetes volt
|
![]() |
A fülkén megjelenik a piros-fehér-zöld szín
|
![]() |
Hungaricum
|