![]() |
Az új hátsó rész
|
![]() |
Festésre vár az összerakott váz
|
![]() |
A motor vezetékelése
|
![]() |
A Mercedestől örökölt sárvédő, és a vázben futó vezeték
|
![]() |
A fülke festése
|
![]() |
A motor festve, kicsit koszolva-koptatva
|
![]() |
Egy próba már festés után
|
![]() |
Az első lámpák
|
![]() |
A hátsó rész a Scania lámpatartóval
|
![]() |
Felülnézet
|
![]() |
A motor még félkészen
|
![]() |
A váz festés után
|
![]() |
Némi üzemanyag nyom
|
![]() |
Kicsit otthonosabb belső tér
|
![]() |
A motor végleges formájában
|
![]() |
Itt már készen
|
![]() |
Egy nekem tetsző beállás
|
![]() |
Szemből is látszik, hogy nem széria
|
![]() |
A vezető felőli oldal
|
![]() |
Jól látszanak a fülke mögött a pótkocsi vezetékek
|
![]() |
A sárfogó gumik KFS-től valók
|
![]() |
Felülről is látszik némi kosz
|
![]() |
A kipufogó enyhén rozsdás
|
![]() |
Fülkebillentés
|
![]() |
Egy kis 80-as évek
|