|
|
Az új hátsó rész
|
|
|
Festésre vár az összerakott váz
|
|
|
A motor vezetékelése
|
|
|
A Mercedestől örökölt sárvédő, és a vázben futó vezeték
|
|
|
A fülke festése
|
|
|
A motor festve, kicsit koszolva-koptatva
|
|
|
Egy próba már festés után
|
|
|
Az első lámpák
|
|
|
A hátsó rész a Scania lámpatartóval
|
|
|
Felülnézet
|
|
|
A motor még félkészen
|
|
|
A váz festés után
|
|
|
Némi üzemanyag nyom
|
|
|
Kicsit otthonosabb belső tér
|
|
|
A motor végleges formájában
|
|
|
Itt már készen
|
|
|
Egy nekem tetsző beállás
|
|
|
Szemből is látszik, hogy nem széria
|
|
|
A vezető felőli oldal
|
|
|
Jól látszanak a fülke mögött a pótkocsi vezetékek
|
|
|
A sárfogó gumik KFS-től valók
|
|
|
Felülről is látszik némi kosz
|
|
|
A kipufogó enyhén rozsdás
|
|
|
Fülkebillentés
|
|
|
Egy kis 80-as évek
|