TKV

Gaz-66

1:35, Trumpeter No.01016 (2013)
Pintér György - Múzeumi krimik 1993/94-ben Cegléden a 66.Puskás Tivadar Híradós Zászlóalj katonájaként Tábori Könnyű vezetékes(továbbiakban TKV)Gépjármű paracsnokként szolgáltam.Innen jött az ötlet,megépítem az "ÉN" HR-67-74 jár művemet.

Megérte várni erre a 2013as Trumpeter készletre!356 alkatrész,3 réz maratáson(62db)alkatrész,5 gumi kerék--jó kis cucc ez!Vagy még se?
Sok sok átépítés és feljavítás várt rám.Alapvetően a járművet a Magyar Néphadsereg(későbbiekben) a Magyar Honvédség is használta ill. a mai napig is használja.

Az alváz,a futó mű összerakásánál semmi problémát nem tapasztaltam(kormányozható első tengely).Mint kiderült a Trumpi által adott (szép mintázatú) kerekek nagyok.Csere a Def Models "terhelt" kerék szettre.--Jó döntés.

A motor ЗМЗ-66-06 1:35 méretben jól sikerült,pótlásnak a 8db gyújtás kábelt raktam fel.

Fülke belsejében:hátsó fali borda(merevítés),EÜ mentőláda,belső mennyezeti lámpa,ablaktörlő villanymotor,napellenző 2×,Extra felirat(matrica) kellet felszereljek.Amit igazán benézett a Trumpi a felhajtott fülkénél a sebváltó "talapzat" a váltón marad nem emeledik a fülkével (minimális munkával orvosolható).

Fülke külseje:csörlő vezeték+horog,lökhárító és a fülke közötti lemezt kiegészíteni(felhajló észt gyártani),kereső lámpa vezeték,a tető lemezt,összemászkált behorpadt cserélni,oldalsó indexet 2× felrakni. 2db fény álca a fényszórókra.

Az alvázra 2db Extra sárvédő gumi(a benzin tank elé),hátsó rendszám tábla tartó,2db földelő(?)szalag fényvisszaverő prizmával.

A ponyvát én készletben találhatót használtam, "felhajtott" kivitelben.Itt elég sok csiszolás mire a lefogató szíjjak "eredeti" helyükre kerültek.Feltekert ponyva lefogató csatok,befűző szalagok pótlása.

Felhasznált kiegészítők:DefModel DW35077,
Northstar NS35038, Had Model rendszámok HJ35015

Talán ennyi és már kész is egy Ceglédi VBZ-s Gaz-66 teherautó.

Óriási köszönet Juge75 és Farkas469 a legyártott gyanta alkatrészek és fotókért!
Gaz-66  HR-67-74
Gaz-66 HR-67-74
SAM_4486
SAM_4486
SAM_4514
SAM_4514
SAM_4517
SAM_4517
DSCN0946
DSCN0946
DSCN0948
DSCN0948
DSCN0950
DSCN0950
DSCN0954
DSCN0954
DSCN3472
DSCN3472
DSCN3476
DSCN3476
2016.03.28.
Gábor Duró (Sennás), Nyíregyháza
Értékeld a cikket! ?
A cikket csak bejelentkezett felhasználók értékelhetik. Bejelentkezés, regisztráció
páncélos
2017.10.07. 16:30:42
Nagyon jó lett. Gratulálok!
A horpadt tető és a magyar vonatkozása miatt külön tetszik. A színe talán kicsit világos (a gyári GAZ- okhoz képest) , de így is jó.
Krisz76
2017.10.18. 15:11:47
Szuper a gép, gratula!
A horpadt tetőt hogyan csináltad?
Sennás
2017.10.19. 20:24:16
Köszönet Urak!
Páncélos! A szín az csak azért látszik "világosnak" mert szobában vakuval készült képek.

Krisz76! A tető eredeti tető gyanta másolata-- és még melegen kivéve a formából kicsit "megnyomorgatva" --Köszönet Juge75 kollégának!
Szólj hozzá! ?
Megjegyzést csak bejelentkezett felhasználók írhatnak. Bejelentkezés, regisztráció