|
|
Egy impozáns szerelvény
|
|
|
Jól látszik a váz toldás
|
|
|
Tűzfal csere a fülkén
|
|
|
A csőr átszabva
|
|
|
Már kiváncsi voltam valami kinézetre
|
|
|
Lefestve, próba a a helyén
|
|
|
Már a lámpák helye is kifestve
|
|
|
Jól látszik a kormánymű új helye
|
|
|
Az oldalborítás sem az eredeti
|
|
|
A fülke már véglegesen a helyén, némi házilagos vezetékelés
|
|
|
A teljes váz
|
|
|
A fülke kicsit otthonosan
|
|
|
Már készen
|
|
|
KFS felnik az elején
|
|
|
Hátul alig változott valami
|
|
|
A pótkocsi kezdeti stádiumban
|
|
|
Itt volt a legnehezebb rész
|
|
|
Belülről
|
|
|
Másik oldal
|
|
|
Az alsó része a pótkocsinak
|
|
|
Próba!!
|
|
|
Ide jönnek a kerekek
|
|
|
Itt csak a kép kedvéért raktam oda őket
|
|
|
Így néz ki egy felfüggesztés
|
|
|
Légrugó
|
|
|
Itt már légrugóval egy felfüggesztés
|
|
|
Itt már a helyükön
|
|
|
Felülnézet
|
|
|
A helyén mind, látszik, hogy az első feljebb van
|
|
|
Itt már eléggé jól összerakva
|
|
|
Egy sorban felrakás előtt
|
|
|
A kész hátulja
|
|
|
Oldalról
|
|
|
Egyedi külső
|
|
|
A nyereg is speciális
|
|
|
A kerekenél takaró lemez
|
|
|
A szerelvény
|
|
|
Noha nagynak tűnik, a valóságban ez egy rövid szerelvény
|
|
|
Jól elválik a bogis kerék
|
|
|
A hátsó ajtó
|
|
|
A motor vezetékelve az új első futóművel
|
|
|
A két szélén a fehér csík mutatja mennyit kellett toldani
|