![]() |
IMG_1121
|
![]() |
Volvo F89 ruhaszállító pótkocsival
|
![]() |
Ponyvás póttal az eredeti
|
![]() |
a Waberers telepén álló példány
|
![]() |
rugók átalakítva
|
![]() |
IMG_2768
|
![]() |
IMG_2773
|
![]() |
IMG_2779
|
![]() |
A KFS készlet doboza
|
![]() |
Fülke
|
![]() |
gyanta alaktrészek
|
![]() |
fém alaktrészek
|
![]() |
maratás
|
![]() |
IMG_2818
|
![]() |
jól látszik a turbó a tetjén
|
![]() |
némi kábel
|
![]() |
tömör gyanta
|
![]() |
pántokkal a tank
|
![]() |
innen kell kivágni
|
![]() |
és ilyen lesz
|
![]() |
IMG_2840
|
![]() |
IMG_2844
|
![]() |
szárazpróba
|
![]() |
az ominózus kipufogócső
|
![]() |
IMG_2882
|
![]() |
IMG_2883
|
![]() |
IMG_2884
|
![]() |
IMG_2885
|
![]() |
váz festve
|
![]() |
a váltókar új helye
|
![]() |
IMG_0238
|
![]() |
IMG_0252
|
![]() |
műszerfal darabokban, felül egy sablon az ív miatt
|
![]() |
immár balkormányos verzió
|
![]() |
IMG_0254
|
![]() |
a kisebb hátsó kerékagy
|
![]() |
egy újabb próba
|
![]() |
IMG_0273
|
![]() |
alakul a fülke is
|
![]() |
műszerfal kifestve
|
![]() |
IMG_0721
|
![]() |
a hátsó sárvédő is új felfüggesztést kapott
|
![]() |
fülke alapozva
|
![]() |
itt már bezöldült
|
![]() |
ablakkal, tükörrel
|
![]() |
IMG_0760
|
![]() |
IMG_0767
|
![]() |
IMG_0804
|
![]() |
IMG_0806
|
![]() |
IMG_0809
|
![]() |
pótkocsi váza
|
![]() |
tengely
|
![]() |
IMG_0614
|
![]() |
IMG_0616
|
![]() |
IMG_0697
|
![]() |
a nagyobb kerék lett a nyerő
|
![]() |
hátfal
|
![]() |
IMG_0867
|
![]() |
IMG_0874
|
![]() |
IMG_0890
|
![]() |
IMG_0896
|
![]() |
IMG_0916
|
![]() |
IMG_0920
|
![]() |
IMG_0921
|
![]() |
IMG_1107
|
![]() |
IMG_1110
|
![]() |
IMG_1114
|
![]() |
IMG_1119
|
![]() |
IMG_1122
|