Pintér György - Múzeumi krimik
Második teljesen kész makettem után, amire egyenlőre jó véleményéket kaptam, felbuzdulva bátorkodom egy újabb makettemről cikket írni.
Következő áldozatom egy Revell gyártmányú F4 Corsair lett.
Az építés számomra zökkenő mentesen folyt. A kabinbelsővel kezdtem a megadott színek alapján, a műszerek vonalait ismét szárazecseteléssel emeltem ki, majd koptattam és koszoltam. Ezután összeillesztettem a törzsfeleket. Következett a szárnyak összerakása, És a törzzsel való egyesíts. Itt volt némi bibi, az illesztés nem teljesen volt jó, ezt a hibát pillanat ragasztóval próbáltam orvosolni.
Következett a festés, amit szintén a megadott színekkel és keverékekkel csináltam. Az eddigi legnagyobb hiba itt következett: maszkolás közben a szárnyban található (nem tudom, mi lehet, talán levegőbeömlő) két lyuknál kiestek az odaillő darabok, amit nem tudtam visszavarázsolni. Búsultam egy sort és folytattam a munkát. Először a fekete sávot és a sárga részeket fújtam fel. Száradás után ezeket maszkoltam és jött a kék fekete keverék. Száradás után koptatni próbáltam, több-kevesebb sikerrel, netről töltött képek alapján. Ezt követte egy réteg matt lakk.
Pár óra múlva új trükkel próbálkoztam amit a fórumokban és neten néztem. Híg fekete festékkel bekentem a egész makettot és zsebkendővel letöröltem azt. Ez után jött még egy adag lakk.