Ilyen a beömlők kissé lapított alakja, valamint látható, hogy a MER tartókról hiányoznak a bombák a főfutóakna ajtóinak nyitása miatt.

Ilyen a beömlők kissé lapított alakja, valamint látható, hogy a MER tartókról hiányoznak a bombák a főfutóakna ajtóinak nyitása miatt.
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Ezek az (E) típusváltozatról készült fotók!
Ezek az (E) típusv...
Itt jól látható a lógásuk a felhajtott szárnynál, valamint a vezérsík tetejének emelkedő íve.
Itt jól látható a...
Ilyen a beömlők kissé lapított alakja, valamint látható, hogy a MER tartókról hiányoznak a bombák a főfutóakna ajtóinak nyitása miatt.
Ilyen a beömlők...
A főfutóakna kisebb ajtaja alatti terület.
A főfutóakna...
Így néz ki a kabintető dupla íve.
Így néz ki a...
A kabintető szép vékony, de a felső íve szinte teljesen egyenes. A szélvédő is ehhez illeszkedik.
A kabintető szép v...
Szépek a kiömlők, csak kár, hogy lezártak.
Az orrfutóakna alkatrészei jól sikerültek, csakúgy, mint a futószárak.
A kabinbelső részletei is szépen látszódnak, kivéve a műszereket. Ezek sajnos csak matricák.
Szépek a kiömlők...
Nagyon szépek a törzs felületének részletei.
Nagyon szépek a tö...
Magasságok és mélységek.
Magasságok és mé...
6 darab Mk.81-es bomba, ami valójában 12. A közelségi gyújtók nem teszik őket Mk.82-essé, mivel kisebbek. Itt az építési rajz nagyot téved!
A 8 darab Mk.20-as viszont jó lett.
6 darab Mk.81-es...
A GBU-8 használhatatlan.
A többi alkatrész jól sikerült,de a Mk.117-es bombát nem ajánlom az E típusra.
A GBU-8 haszná...
Nagyon szép az alkatrészek részletezettsége.
Nagyon szép az...
Bárcsak minden ennyire szépen kidolgozott lenne.
Bárcsak minden...