A 0101 - 4-es számmal a függőleges vezérsíkon
A 0101 - 4-es számmal a függőleges vezérsíkon

Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
A 0101 - 4-es számmal a függőleges vezérsíkon
A 0101 - 4-es szá...
0101 - szám nélkül
0101 - szám né...
0102
0102
A 0102 számú L-39C
A 0102 számú L-39C
A 0103 számú L-39C a Biele Albatrosy festésével, csehszlovák felségjellel
A 0103 számú L-39C...
0111 szlovák felségjellel, 1995-ben
0111 szlovák felse...
0112 szlovák felségjellel, 1995-ben
0112 szlovák felse...
0449 csehszlovák felségjellel - SIAF 1992
0449 csehszlovák...
A 0449 még eredeti Vodohodys terepfestéssel, csehszlovák felségjelzéssel
A 0449 még eredeti...
0449 csehszlovák felségjellel - SIAF 1992

Az L-39C oldalnézeti festménye egy emléklapon, nagy valószínűséggel a "szakítás" után készülhetett.
0449 csehszlovák...
Pre-Biele - még terepfestésű gépekkel

Valószínű, hogy az első nyilvános hatgépes bemutató repülésen készülhetett a fénykép, esetleg egy gyakorló repülés alkalmával.
Pre-Biele - még...
Biele Albatrosy
Biele Albatrosy
Bratislava 1992

Illusztris köteléktagokkal büszkélkedhet a Biele Albatrosy. Az 1992-es pozsonyi repülőnapon összeállt alkalmi kötelék vezéreként együtt repült a Red Arrows Hawkjával, a Patrouille de France Alpha Jet-ével, a Patrula Aguila Casa-jával, a Frecce Tricolori Macchi MB339-ével és az oroszok "Test Pilots Su-27" két gépes formációjának egyik gépével
Bratislava 1992
Kötelékrepülés belülről

Ezen a belső felvételen látszik, mennyire közel repültek egymáshoz a pilóták. Elképzelhető, mennyire nagy koncentrálóképességet, precizitást és figyelmet kívánt meg a pilótáktól egy-egy bemutatórepülés. Nem véletlen, hogy a repülő akadémia több ezer órát repült oktatói közül választották ki a tagokat. Remekül látszik, hogy a füst a fúvócső végénél képződik, ahogy beporlasztják a gázolajat a gázáramba.
Kötelékrepülés...
A 0745 balesete

Az L-39V baleset utáni fényképén látható a függőleges vezérsík nagymértékű sérülése. A gépet a baleset után kijavították és még évekig a Szlovák Légierő állományában.
A 0745 balesete
A 0745 számú L-39V függőleges vezérsíkja a baleset után
A 0745 számú L-39V...
4355 Fairfordban, 1993-ban
4355 Fairfordban,...
A 4355 számú L-39C
A 4355 számú L-39C
A 4355 számú L-39C
A 4355 számú L-39C
A 4605 cseh felségjellel 1997-ben, Cazaux felett

Kép: L+K magazin
A 4605 cseh felsé...
4605 a cseh légierőben, UB-15-57 lövészeten
4605 a cseh légier...
A 4605 számú L-39C
A 4605 számú L-39C
4606 csehszlovák felségjellel
4606 csehszlovák...
A 4606 számú L-39C
A 4606 számú L-39C
A 4606 Pardubicében

Csehország 1994
A 4606 Pardubicében
A 4607 Csehszlovákiában
A 4607 Csehszlováki...
Az 5252 számú repülőgép

A Biele Albatrosy festését viselő szlovák L-39, UB-16-57 rakétablokkal felfegyverezve, nem irányított rakéta-lövészeten.
Az 5252 számú rep...
A 0745 számú gép megtartotta az L-39V célvontató gép külső jegyeit

A hátsó kabinba nem lett beépítve az ülés, valószínűleg megtartotta a célvontató képességét a repülőgép.
A 0745 számú gép...
A 0730 számú L-39V szlovák felségjellel
A 0730 számú L-39V...
A 0745 számú gép a kassai múzeumban

Fotó: Csokán Gy.
A 0745 számú gép...
A 0745 számú L-39V Szlovákia felett
A 0745 számú L-39V...
A 0745 számú Albatros

Jól látható a gép hasa alatt a célvontató légturbinája (generátora), a vontatókábel-vezető, a védőcsatorna és kicsit hátrébb a hidraulikus kábelvágó szerkezet. Megfigyelhető a hátsó ülés hiánya. Szintén figyelemre méltó a függőleges vezérsíkon a festés kopása, illetve a natúr fém előbukkanása.
A 0745 számú...
Az L+K újságban - 1996
Az L+K újságban -...
Kecskemét, 2000

Saját kép.
Kecskemét, 2000
Kecskemét, 2000

Saját kép.
Kecskemét, 2000
Hradec Kralové - 2002 augusztus
Hradec Kralové -...
A 4355 Fairfordban, 1993-ban
A 4355 Fairfordban,...
A 4355 számú L-39C
A 4355 számú L-39C
A 4355 számú L-39C
A 4355 számú L-39C
Lubos őrnagy katasztrófája után a gépének maradványai Sliáci repülőtér mellett
Lubos őrnagy...