Az alvázat bevezetékeztem, az üzemanyag tartályok rögzítőit magam készítettem.

Az alvázat bevezetékeztem, az üzemanyag tartályok rögzítőit magam készítettem.
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Az alvázat bevezetékeztem, az üzemanyag tartályok rögzítőit magam készítettem.
Az alvázat bevezet...
A motorblokk egy öregebb Detroit Diesel. Jópofa darab, nem volt vele sok gond, és legalább más mint a megszokottak.
A motorblokk egy ö...
Alap színnek a fényes feketét választottam. Jobban szeretem a fényes feketét, mert utána matt lakkal lefújva egy olyasmi félfényes színt kapunk, amilyen a valódi.
Alap színnek a fé...
A fülke alját is feljavítottam egykicsit.
A fülke alját is...
Festés és az első rozsdásítás után.
Festés és az els...
Alapozás után művész olajjal átkentem és visszatöröltem. Utána egy réteg lakk, szerintem nagyon mutatós lett.
Alapozás után műv...
A  kabin 3 féle kékkel lett lefújva. Itt még az első festés után.
A kabin 3 féle ké...
Már helyén van a hütő rács.
Már helyén van a h...
Itt már lábra állt a gép.
Itt már lábra á...
Felülnézet
Felülnézet
Nem tetszettek a műanyag sárvédők, ezért matt öntapadó fóliából, sztirolból, és KFS csavarfejekből csináltam újat. Szöszmötölős meló volt, de megérte!
Nem tetszettek a mű...
Készülőben a kipuffogó.
Készülőben a...
Itt jobban látszik az új, saját kipuff
Itt jobban látszik...
Hátul nézetből
Hátul nézetből