![]() |
Az MPM fröccsöntö... |
![]() |
Az összes alkatré... |
![]() |
Próbálni, próbá... |
![]() |
A szépen ré... |
![]() |
Amit nem szeretek:... |
![]() |
Amiről még kevés... |
![]() |
A sorjázás. Ezt... |
![]() |
A kabin hatá... |
![]() |
A kabin hátuljára... |
![]() |
Egy pár borda,... |
![]() |
A kabin mögött val... |
![]() |
Az oxigéntartály... |
![]() |
A réz műszerfalak... |
![]() |
A műszerfal maratá... |
![]() |
Csak egy pró... |
![]() |
Itt már minden a... |
![]() |
Humbrol 226 fehé... |
![]() |
Ez még csak az alap... |
![]() |
Műszerfal, Homo... |
![]() |
A műszerfalfilm, é... |
![]() |
Éles szikével kö... |
![]() |
Kimaradt a botkormá... |
![]() |
A kis réz alkatré... |
![]() |
A kis gázkarokhoz... |
![]() |
A fő színek... |
![]() |
A pici pöttyöket... |
![]() |
Az élek grafitceruz... |
![]() |
A bordákat, leszor... |
![]() |
Szürke... |
![]() |
Közben készül az... |
![]() |
A bőr védő fekete... |
![]() |
A kész kabin,... |
![]() |
A munkából alig l... |
![]() |
A kabin elkészülte... |
![]() |
Az alsó szárny... |
![]() |
Miután az alsó sz... |
![]() |
A felső szá... |
![]() |
A főfutóakna, amin... |
![]() |
Hogy a szárnyak... |
![]() |
Rengeteg kis sztirol... |
![]() |
A szárnytőben volt... |
![]() |
A rajzon jól lá... |
![]() |
Sztirol lapból vá... |
![]() |
A terelőlemezek... |
![]() |
Készen vannak, jóp... |
![]() |
A helyükre próbá... |
![]() |
A beömlőt... |
![]() |
A vízszintes vezé... |
![]() |
Mielőtt véglegesí... |
![]() |
A Propeller. :)... |
![]() |
A szépvonalú lé... |
![]() |
A légcsavarkúp... |
![]() |
A kúpba fogpiszkál... |
![]() |
Festés, és a... |
![]() |
A lapátokat simára... |
![]() |
Mi legyek, ha nagy... |
![]() |
Az összes lapátot... |
![]() |
A kész lapátok |
![]() |
Elvan a gyerek, ha j... |
![]() |
Hamilton Standard... |
![]() |
Minimális koptatás... |
![]() |
Végy egy minél... |
![]() |
Sztirol lapokból... |
![]() |
A gépen kicsit kib... |
![]() |
A magasítás is... |
![]() |
Itt már a felü... |
![]() |
A bordázat is elké... |
![]() |
Ugyanez, más szögb... |
![]() |
Az elkészült... |
![]() |
A sok kereszt és... |
![]() |
Az orrfutóakna... |
![]() |
A kerekekkel sem... |
![]() |
Az orrfutó jó... |
![]() |
A mesterdarabok. Az... |
![]() |
A szilikonminták... |
![]() |
A replikák.... |
![]() |
![]() |
Nekiláttam á... |
![]() |
![]() |
Egy hirtelen ö... |
![]() |
Az új kormánylap k... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Fűrészek, karcol... |
![]() |
A hiányzó szerelő... |
![]() |
![]() |
A legegyszerűbb a... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
A panelvonalak és... |
![]() |
Az orron is így ké... |
![]() |
A szárnyak mozgató... |
![]() |
A törzs kis piros l... |
![]() |
Az első réteg 1200... |
![]() |
Kipattogott tömít... |
![]() |
A nagyobb hibákat... |
![]() |
Készül a hajtómű... |
![]() |
Talán kevésbé... |
![]() |
A vákuumhúzott... |
![]() |
Folyamatos próbá... |
![]() |
A gerincre legtö... |
![]() |
A kabintetőt Future... |
![]() |
Pillanatragasztóval... |
![]() |
Körbetömítettem... |
![]() |
Megint 500-as... |
![]() |
Ismét kromátzöld... |
![]() |
A kabin körüli... |
![]() |
A legvastagabb ró... |
![]() |
A kivágott körök... |
![]() |
Az első réteg fest... |
![]() |
Az alu. rétegre... |
![]() |
Még mindig volt fel... |
![]() |
A javított festés... |
![]() |
Az eredmény... |
![]() |
Arra mindenképpen j... |
![]() |
A festések közben... |
![]() |
Az elkészült rugó... |
![]() |
Itt néhány kép... |
![]() |
Az előző állapot... |
![]() |
A szolidabbra vett... |
![]() |
A kiömlőket nem... |
![]() |
Ez már a végleges... |
![]() |
A futóakák és kö... |
![]() |
Némi diszkrét... |
![]() |
Fényjelzések. A... |
![]() |
A huzalantenna a... |
![]() |
A másik antennaszá... |
![]() |
Helyére került a m... |
![]() |
Alulról |
![]() |
És felülről. Vé... |
![]() |
A főfutószárakat... |
![]() |
A kész futóművek... |
![]() |
A kész makett alja... |
![]() |
Az alap fenyő... |
![]() |
A doboztól a... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |