F

A kabinteknő ahová az Eduard sohasem próbálta bele az ss281 -es számú maratását.
F
A kabinteknő ahová az Eduard sohasem próbálta bele az ss281 -es számú maratását.
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
A

Belenyúltam a képbe: többek közt a lapított gumiabroncsok kikerekítésével, vagy például a pilóta utólagos beültetésével.
A
B

Tanár úr kérem, én készültem!
B
C

Túlzó, el-eltűnő bordázat. Beszívódások miatti egyenetlen felület (csiszolt felületen látszik igazán). Finoman szólva is csúnya a kormányfelületeken a vásznazás.
C
D

Egy dobozkép ami újra beindította a fantáziámat.
D
E

[E.1] A géppuskák végeit kifúrtam. A géppuskacsövekre nagyon vigyázni kellett, mert minduntalan beléjük akadtam és akaratlanul is meg-meggörbítettem azokat (végül le is vágtam őket, mert folyamatosan utamban voltak).
[E.2] Az olajhűtű nyílásaiba 0,2-es sztirollapból csavartam csöveket, majd igazítottam a lyuk formájához.
E
F

A kabinteknő ahová az Eduard sohasem próbálta bele az ss281 -es számú maratását.
F
G
G
H
H
I
I
J
J
K
K
L
L
M
M
N
N
O

Nem tudtam a képen megjelölni egy hibát, mert túl sok helyen nincs meg a megfelelő kapcsolódás.
O
P
P
Q

A gyárilag rövid támaszok koppra a helyükre beragasztása azt eredményezte, hogy keskeny lett a futók terpesztése. Ezen túl nálam úgy alakult, hogy (menetirány szerint) jobbra dőlt valamiért az egész gép, amit a jobb futószár tövébe történő betoldással kompenzáltam. Na tessék, megint kompenzálok :)
Q
R
R
S
S
T
T
U
U
V
V
W
W
X
X
Y
Y
Z
Z