Ilyen hamuszürke volt az első réteg után
Ilyen hamuszürke volt az első réteg után


Hakimpet Szikrája
Vissza a cikkhez Előző kép Vissza Tovább Következő kép
Valahogy így kezdődött a kaland
Valahogy így kezdő...
Narancsbőr mindenütt!
Narancsbőr mindenü...
A kabin a törzsfelek összeragasztása előtt

Nem vittem túlzásba a koszolást, remélem, kapott egy kis átmosást sötétszürkével, meg egy selyemfényű lezárást.
A kabin a tö...
Orrfutó akna a helyén

Nem sok hely volt a nehezéknek, de így is elfért elég.
Orrfutó akna a hely...
A ragasztás

A gerinccel kezdtem, végig a farkon a hajtómű kiömlőjéig. Aztán onnan a hason el egészen az orrfutó aknájáig, végül pedig az orrkúp.
A ragasztás
Határozott beavatkozás kellett
Határozott...
Narancsbőr mindenütt!
Narancsbőr mindenü...
Egy kis tömíteni- és csiszolnivaló
Egy kis tömíteni...
Egyben a sárkány

Itt még jól látszik a törzs-szárny csatlakozás.
Egyben a sárkány
A Master Pitot kis készlete

El kell ismerni, arra azért figyeltek, hogy fajtánként elválasszák az alkatrészeket.
A Master Pitot kis k...
Hasmánt

Láthatjátok, hogy itt azért volt némi külön munka a polírozáson kívül is.
A panelvonalakban ülő fehérség viszont csak visszamaradt por a polírozásból, amit a kép készültéig nem kapartam ki teljesen.
Hasmánt
Az ominózus kabintető
Az ominózus...
Ilyen hamuszürke volt az első réteg után
Ilyen hamuszürke...
Maszkolva
Maszkolva
Polírozás előtt
Polírozás előtt
Jobb fele polírozva
Jobb fele polírozva
Kicsomagolva

A csillogásgátló sávot úgy mertem csak felfújni, hogy előtte lakkoztam már, és maszkoltam ez egész gépet. Túl sokszor került korábban a legvalószínűtlenebb helyekre oda nem való festék.
Kicsomagolva
Katapultülések

Lehet, hogy nem a legrészletesebbek, de olyan jó volt végre nem egy Pavla ülést faragni napokig, hogy valahogy beférjen!
Katapultülések